بهینه سازی رایگان عکس ها به طور مجانی با Let’s Enhance

بهینه سازی رایگان عکس ها به طور مجانی با Let’s Enhance
  • 1396/8/18
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

یکی از روش های جدید برای بهینه سازی عکس ها استفاده از تکنیک یادگیری ماشینی است. با استفاده از این تکنیک می توان تنها با چند کلیک و با بهره گیری از هوش مصنوعی، کیفیت عکس هایی که رزولوشن پایینی دارند را بهبود بخشید. روشی مشابه این روش توسط گوگل و همچنین انستیتوی ماکس پلانک پیش تر مورد استفاده قرار گرفته است.

گویا آی تی – برای بهینه سازی عکس ها با استفاده از این روش باید در ابتدا وارد سایت Let’s Enhance شوید. سپس تصویر مورد نظر خود را به صفحه ی اول این سایت کشیده و رها نمایید. این وب سایت بعد از مدت کوتاهی عکس مورد نظر را برای شما بهینه سازی می کند. البته پیش از آن که بتوانید به عکس ها دسترسی داشته باشید و آن ها را دانلود نمایید، باید در این سایت ثبت نام کنید.

 

فیلترهایی که سایت Let’s Enhance از آن ها برای بهینه سازی عکس ها استفاده می کند

 

Let’s Enhance

 

این وب سایت از فیلترهای زیر برای بهینه سازی عکس ها استفاده می کند:
۱٫ Magic: با استفاده از این فیلتر سایز عکسی که شما وارد سایت کرده اید، ۲۰ برابر افزایش پیدا می کند. نتیجه ی حاصل از این فیلتر از دو فیلتر دیگر بهتر است.
۲٫ Boring: عملکرد این فیلتر مشابه عملکرد فیلتر Magic است. تفاوت این دو فیلتر در این است که سایز عکس بهینه شده با استفاده از فیلتر Boring نصف سایز عکسی است که توسط فیلتر Magic بهینه شده است. توصیه می شود از این فیلتر بیشتر برای طرح های گرافیکی و اشکال هندسی استفاده نمایید.
۳٫ Anti-Jpeg: استفاده از این فیلتر باعث ایجاد تغییر محسوسی در تصویر نمی گردد و استفاده از آن چندان توصیه نمی شود.
به طور کلی نمی توان گفت نتایج حاصل از استفاده ی این فیلترها فوق العاده است. با این حال این فلیترها می توانند تا حد مطلوبی کیفیت عکس های بی کیفیت قدیمی و شکل های هندسی ترسیم شده را بهبود بخشند.
یکی دیگر از نقایص این سایت این است که در حال حاضر امکان آپلود گروهی تصاویر در آن وجود ندارد. احتمال دارد که این نقص به زودی از طرف توسعه دهندگان این وب سایت برطرف گردد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *