آیا تصاویر آیفون ایکس های شکسته واقعی است؟

آیا تصاویر آیفون ایکس های شکسته واقعی است؟
  • 1396/8/19
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

می دانید که پنل پشتی آیفون ایکس، شیشه ای است. این امر با وجود آن که بر زیبایی آیفون ایکس تأثیر گذاشته، و همچنین موجب شده که آیفون ایکس قابلیت پشتیبانی از شارژر بی سیم را داشته باشد، اما آن را در برابر ضربه و سقوط آسیب پذیر کرده است. در عین آن که اپل پنل شیشه ای آیفون ایکس را محکم ترین پنلی می داند که تا به حال در گوشی های هوشمنده استفاده شده، اما آزمایش هایی که تا به حال بر روی آن انجام گرفته شده، نه تنها بر محکم بودن آن صحه نمی گذارند بلکه نشان از آسیب پذیری بالای این پنل شیشه ای دارند.

گویا آی تی – چنان که در تصویر می بینید، پنل گوشی آیفون ایکس حالتی نابود شده دارد. این تصویر مربوط به توییت یک کاربر آیفون ایکس در توییتر است. دقیقاً مشخص نیست که چه بلایی سر این گوشی آمده که چنین حال و روزی پیدا کرده است، اما نمی بایست یک سقوط معمولی گوشی را به چنین وضعی اندازد. کامیون هم اگر از روی گوشی رد می شد، باز هم به نظر می رسد نمی بایست گوشی اینگونه شود!

اما حقیقت ماجرا این است که در تست سقوطی که بر روی آیفون ایکس صورت گرفت، بدنه ی آیفون ایکس اینگونه نشد. آنچنان که شایعه ها می گویند، گویا برخی از کاربران، با هر قصد و نیتی، به واسطه ی چکش یا هر ابزاری وضع آیفون ایکس را اینگونه می سازند و با اشتراک گذاری تصویر آن در شبکه های مجازی ادعا می کنند که قضیه صرفاً یک سقوط ساده بوده است.
لذا توصیه می شود که به اینگونه تصاویر اعتماد نکنیم و منتظر تست های رسمی باشیم.
البته حقیقت نداشتن این تصاویر، به معنای آن نیست که آیفون ایکس آسیب پذیر نیست. در واقع، از آن جا که این گوشی قیمتی ۱۰۰۰ دلاری دارد، ایجاد یک خراش کوچک نیز می تواند موجب ناراحتی کاربر آن شود. لذا اگر از آیفون ایکس استفاده می کنید، سعی کنید از خوش دستی و زیبایی آن چشم بپوشید و یک قاب مستحکم برایش تهیه نمایید. اگر مایل به این کار نیستید، می بایست ریسک شکستن آن را بپذیرید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *