مشکل خط سبز عمودی بر روی برخی از گوشی های آیفون X

مشکل خط سبز عمودی بر روی برخی از گوشی های آیفون X
  • 1396/8/22
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

برخی از کاربران گوشی های آیفون X اخیرا از وجود خط سبز رنگ افقی در سمت راست یا چپ در کنار صفحه نمایش منحنی OLED گوشی های خود گزارش ها و شکایت هایی را منتشر کرده اند.

گویا آی تی – برخی از کارشناسان بر این باورند که این خط به دلیل وجود نقص در سیستم الکترونیکی این گوشی ها بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود. این خط از گوشه بالا تا پایین صفحه نمایش در سمت چپ یا سمت راست ظاهر می شود. سال گذشته نیز با ارائه گوشی های گلکسی S7 edge توسط سامسونگ، برخی از کاربران از وجود و ظاهر شدن خط صورتی در کنار صفحه نمایش منحنی این گوشی ها شکایت هایی را منتشر کردند. در آن هنگام سامسونگ ای مشکل را مربوط به وجود اشکالی در سخت افزار گوشی ها دانست. همچنین سال گذشته نیز در برخی از گوشی ها مثل موترلا Droid Turbo 2 نیز این مشکل باعث شده بود تا کاربران شکایت های زیادی را مطرح کنند و در فضای مجازی منتشر نمایند.

اما اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که در گوشی خود با این مشکل مواجه شده است چه اقدامی باید انجام دهید؟ یکی از کارهایی که می توان انجام داد این است که گوشی خود را به نمایندگی تحویل داده و گوشی دیگری را دریافت کنید. یکی دیگر از کارهایی که می توان انجام داد این است که نرم افزار گوشی خود را ارتقا و به روز رسانی کنید. که البته این راه حل دقیق نیست و ممکن است مشکلی را حل نکند.

تقریبا ۲۵ نفر از کاربران گوشی های آیوفن X تصویر وجود این خط سبز رنگ را در صفحه های خود در شبکه های مجازی منتشر کرده اند. البته نکته مهم این است که با وجود این خط سبز بر روی صفحه نمایش گوشی، عملکرد گوشی درست و صحیح است و اختلالی در آن وجود ندارد. این مشکل در گوشی های آیفون فروخته شده در همه دنیا چه آیفون مدل ۶۴ گیگ و چه مدل ۲۵۶ گیگ، گزارش شده است. حتی روشن و خاموش کرن گوشی نیز باعث نمی شود که این خط سبز مزاحم از روی صفحه نمایش گوشی ناپدید شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *