سیم‌کارت‌های یک میلیارد تومانی در بازار ایران

سیم‌کارت‌های یک میلیارد تومانی در بازار ایران
  • 1396/8/23
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

یک فعال صنفی بازار سیم کارت‌های تلفن همراه با بیان اینکه برای برخی سیم کارتها با شماره های خاص اصلا قیمتی نمی‌توان تعیین کرد، از آخرین قیمت سیم کارت‌های معمولی در بازار خبر داد.

گویا آی تی – غلامحسین اظهری – فعال صنفی بازار سیم­‌کارت­های تلفن همراه ، از آخرین وضعیت قیمتی سیم­‌کارتها در بازار خرید و فروش خبر داد و گفت: حوزه سیم‌کارت‌های دائمی و معمولی با پیش شماره ۰۹۱۲ با کد یک از سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شروع و تا پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نیز قیمت دارند. در همین رده شماره‌ای کدهای ۱۷۷ با سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ۱۳۰ با چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ۱۱۴ با پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۱۱۵، پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. البته اینها مربوط به شماره‌های عادی و معمولی است، اما برای شماره‌های استثنایی و اصطلاحا رند بعضی خطوط حتی با قیمت‌های ۵۰۰ میلیون و یک میلیارد تومان هم به فروش رفته­ است.

وی ادامه داد: سیم‌کارت‌های با پیش شماره ۰۹۱۲ و کد دو نیز از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به باالا قیمت دارند؛ خط سه نیز در حداقل قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و خط چهار هم از حداقل ۸۰۰ هزار تومان به بالا قیمت دارند. کد پنج از ۷۰۰ هزار تومان به بالا، کدهای شش از ۶۰۰ هزار تومان، خط کد هفت از ۵۰۰ هزار تومان و خطوط هشت و نه به ترتیب از ۳۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان به بالا در بازار قیمت خورده اند.

اظهری همچنین در مورد سیم‌کارت‌های دائمی جدیدتر با پیش شماره ۰۹۱۲ با کد ۰۰ نیز اظهار کرد: این سیم‌کارت‌ها در واقع به قیمت دولتی ۱۶۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند، اما به دلیل توزیع دولتی محدود این سیم کارت­ها، قیمت این سیم‌کارت‌ها در بازار به ۴۰۰ هزار تومان نیز می‌رسد. همچنین سیم‌کارت‌های دائمی با پیش شماره ۰۹۹۱ با قیمت حدود ۱۶۶ هزار تومان فروخته می‌شوند که البته دریافت شماره به صورت رندوم است که بعضا هم به دلیل این‌که در ابتدای فروش خود قرار دارد شماره‌های رندی به متقاضیان داده می شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *