بهترین هتل مشهد را ارزان بخرید

بهترین هتل مشهد را ارزان بخرید
  • 1396/8/23
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

برنامه‌ریزی سفر با خرید بلیط هواپیما یا قطار یا اتوبوس شروع می‌شود، و بعد نوبت به رزرو هتل می‌رسد. و اگر بتوانید در هزینه‌های خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل صرفه‌جویی کنید، تا حد زیادی از هزینه‌های سفرتان کم خواهد شد. اما خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل هم مثل هر خرید دیگری نکاتی دارد که اگر قبل از انجام خرید یا رزرو آن‌ها را بدانید می‌توانید هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و هم بهترین بلیط هواپیما و هتل را بخرید و رزرو کنید.

گویا آی تی – اولین معیار در خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل قیمت بلیط هواپیما و قیمت هتل است، و همه‌ی ما در برنامه‌ریزی سفر قبل از هرچیز به فکر خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما و رزرو هتل ارزان هستیم. اما غیر از قیمت معیارهای دیگری هم در خرید تأثیر  دارند که باید آن‌ها را هم در نظر بگیرید. در خرید بلیط هواپیما بعد از قیمت باید به ساعت پرواز دقت کنید و به کلاس پروازی و این‌که بلیط هواپیما چارتر بخرید یا بلیط هواپیما سیستمی.

بعد از خرید بلیط چارتر هواپیما که نوبت به رزرو هتل می‌رسد، معیارهای مقایسه و انتخاب هتل خوب و ارزان خیلی بیش‌تر از این خواهد بود. در این‌جا باید علاوه بر قیمت به موقعیت مکانی هتل، امکانات و خدمات هتل، ستاره‌های هتل، نظر مسافران قبلی هتل، رتبه هتل و خیلی چیزهای دیگر هم توجه کنید.

 

چطور بهترین و ارزانترین هتل را پیدا کنیم

برای این‌که بتوانید بهترین هتل را با توجه به سلیقه‌ی خودتان انتخاب کنید، و در عین حال این هتل ارزان‌ترین هتل هم باشد و با بودجه‌ی سفر شما جور دربیاید، باید به اطلاعات همه‌‌ی هتل‌ها دسترسی داشته باشید و بتوانید به‌راحتی بین هتل‌های مختلف جست‌وجو کنید و بهترین و ارزان‌ترین را پیدا کنید.

وقتی پای رزرو هتل در شهرهای توریستی و پر رفت‌وآمدی مثل مشهد یا تهران یا کیش، یا رزرو هتل خارجی به میان می‌آید، حق انتخاب‌‌تان خیلی زیاد خواهد بود و باید بین ده‌ها و حتی صدها هتل بگردید و اطلاعات آن‌ها را یک به‌ یک با هم مقایسه کنید. این کار شاید سخت و حتی غیرممکن به‌نظر برسد، اما در سایتی مثل زورق، که اطلاعات بیش از ۴۰۰ هزار هتل در سراسر جهان را در لحظه در اختیار شما می‌گذارد، به‌راحتی می‌توانید از پس این کار بربیایید.

کافی است در بخش رزرو هتل زورق شهر مقصد، مثلاً مشهد یا کیش، را وارد کنید و بلافاصله فهرستی از انواع هتل مشهد و هتل کیش روبه‌روی شما خواهد بود که از ارزان‌ترین هتل مشهد و انواع هتل آپارتمان مشهد تا انواع هتل لوکس مشهد مثل هتل هما ۲ مشهد، یا هتل الماس مشهد، یا هتل درویشی که در محدوده‌ی قیمت هتل مشهد و حتی ایران جزو گران‌ترین هتل‌ها هستند، مرتب شده است.

بعد از آن‌که زورق فهرست انواع هتل مشهد یا هتل کیش را برای شما تهیه کرد، می‌توانید هرقدر که می‌خواهید مثلاً در میان انواع هتل کیش جست‌وجو کنید، هتل ارزان کیش پیدا کنید، یا هتل‌های مجللی مثل هتل ترنج  و هتل داریوش را ببینید و از قیمت اتاق‌های آن‌ها مطلع شوید.

قیمت اولین معیاری است که در رزرو هتل باید در نظر بگیرید، اما تنها معیار مقایسه و انتخاب نیست. یکی دیگر از معیارهای انتخاب هتل مناسب موقعیت مکانی هتل است. مثلاً اگر قصد سفر به تهران را دارید و بعد از مقایسه قیمت هتل تهران و پیدا کردن چند هتل ارزان تهران می‌خواهید رزرو هتل انجام دهید، باید به موقعیت مکانی هتل توجه کنید، چراکه در شهر بزرگ و پر ترافیکی مثل تهران رفت‌وآمد در شهر می‌تواند وقت و هزینه‌ی زیادی از شما بگیرد. موقعیت مکانی هتل از جهت دیگری هم مهم است، و مثلاً وقت رزرو هتل رامسر این‌که هتل‌تان نزدیک به دریا باشد یا نزدیک به جنگل یا در خیابان‌های شلوغ داخل شهر باشد یا جایی در حومه‌ی شهر اهمیت زیادی دارد. وقت رزرو هتل مشهد هم موقعیت مکانی و نزدیکی هتل مشهد به حرم امام رضا (ع) برای مسافرانی که به قصد زیارت به مشهد رفته‌اند بسیار مهم است. در رزرو هتل خارجی هم این مسأله اهمیت زیادی دارد، و مثلاً این‌که هتل استانبول در کجای این شهر بزرگ قرار گرفته می‌تواند تأثیر زیادی روی هزینه‌های رفت‌وآمد شما و تجربه‌تان از سفر به استانبول داشته باشد.

در بخش رزرو هتل زورق می‌توانید هتل‌های مختلف را روی نقشه ببینید و براساس موقعیت مکانی هتل مناسب را پیدا کنید. علاوه بر این زورق فیلترهای دیگری هم برای راحت کردن جست‌وجو و مقایسه دارد که یکی از آن‌ها ستاره‌های هتل است. با فیلتر ستاره‌های هتل فهرست انواع هتل را به هتل‌هایی محدود می‌کنید که پنج، چهار، سه یا دو ستاره هستند و از بین این هتل‌ها هتلی را که می‌خواهید پیدا می‌کنید.

هتل در سفر فقط جایی برای خواب نیست، و امکانات هتل می‌توانید سفر شما را از این رو به آن رو کند. مثلاً هتل عباسی اصفهان علاوه بر امکانات یک هتل لوکس و مدرن با معماری و دکوراسیون سنتی‌اش شما را به اعماق تاریخ می‌برد و تجربه‌ی منحصربه فردی به شما می‌دهد که در هیچ هتل دیگری مشابه آن‌ را پیدا نمی‌کنید.

زورق علاوه بر این فیلترها، برای هر هتل یک صفحه‌ی جداگانه هم دارد و در این صفحه می‌توانید عکس‌های نمای بیرونی و اتاق‌های هتل، قیمت اتاق‌ها و امکانات و ویژگی‌های هرکدام، نظر مسافران قبلی هتل، رتبه هتل بین هتل‌های دیگر، ستاره‌های هتل، مشخصات و تاریخچه‌ی هتل و موقعیت مکانی هتل را ببینید.

 

تور اختصاصی با زورق

شما می‌توانید در سایت زورق یا با نصب اپلیکیشن رایگان زورق در گوشی اندروید یا اپل‌تان، هر وقت و هرجا، در خانه یا محل کار یا حتی توی صف خرید یا مترو، راهنمای سفر زورق را که بهترین دیدنی‌ها و مراکز خرید و رستوران‌های هر شهر جهان را به شما معرفی می‌کند بخوانید، بعد بین انواع بلیط هواپیما ۱۰۰۰ شرکت هواپیمایی جهان بهترین و ارزان‌ترین را انتخاب کنید، و بین ۴۰۰ هزار هتل جهان جست‌وجو کنید و به بهترین هتل با توجه به بودجه و سلیقه‌ی سفرتان برسید.

بعد از انتخاب بلیط هواپیما و هتل هم به‌راحتی با چند کلیک ساده می‌توانید خرید بلیط هواپیما خارجی یا داخلی و رزرو هتل خارجی یا داخلی را به صورت ریالی و با کارت‌ شتاب‌تان انجام دهید و رسید قطعی بگیرید. به این ترتیب می‌توانید ارزان‌ترین بلیط و هتل دبی را بخرید یا با رزرو هتل مشهد و بلیط مشهد برای خودتان یک تور دبی یا تور مشهد بسازید که اختصاصی شما است و با سلیقه و بودجه‌ی خود شما برنامه‌ریزی شده است.

زورق فقط جایی برای اطلاع از قیمت هتل مشهد، قیمت هتل تهران، قیمت هتل کیش، یا هر جای دیگر، یا پیدا کردن هتل ارزان مشهد و هتل ارزان تهران نیست، و حتی خدمات زورق فقط به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل مشهد یا رزرو هتل کیش یا شهر دیگر هم محدود نمی‌شود، بلکه زورق در تک‌تک روزهای هفت سال فعالیتش می‌خواسته راهنما و همراه شما در هر سفر باشد و با خدمات متنوع و پشتیبانی ۲۴ ساعته و تضمین‌های متفاوتش خیال شما را از هر جهت راحت کند تا شما فقط چمدان ببندید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *