مشکل دوربین گوگل پیکسل ۲ با نور LED

مشکل دوربین گوگل پیکسل ۲ با نور LED
  • 1396/8/23
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

تا پیش از آمدن پیکسل ۲، هندست‌های گوگل در زمینه دوربین حرفی برای گفتن نداشتند. اما گوگل پیکسل ۲ در این زمینه چنان با قدرت قدم برداشت که توانست از DxOMark عنوان دارنده بهترین دوربین را بگیرد. هرچند متاسفانه اخیرا برخی از کاربران این دستگاه با عکاسی زیر نور LED مشکل داشته‌اند.

گویا آی تی – براساس پست منتشر شده در Pixel User Community، کاربری با نام Chazzdjr ادعا کرده است که وقتی می‌خواسته با این هندست زیر نور LED عکاسی یا فیلم‌برداری کند، نوارهایی در صفحه به نمایش در آمده‌اند. Chazzdjr تنها کاربری نیست که از این مشکل گفته است و افراد زیادی این مشکل مشابه را گزارش کرده‌اند.

مشکل دوربین پیکسل 2

همان‌طور که می‌دانید، نور فلورسنت‌ها و LEDها چشمک می‌زند، هر چند این چشمک در فرکانسی بوده که برای چشم غیر مسلح ما قابل رویت نیست. احتمالا زمانی‌‌که تلاش کرده‌اید از یک صفحه مانیتور یا تلویزیون عکس یا فیلم بگیرید، این نوارها و چشمک‌ها را دیده‌اید.

برخی دیگر هم گفته‌اند که چنین چیزی را مشاهده نکرده‌اند. با توجه به کامنت‌ها این‌طور به‌نظر می‌رسد که گوگل می‌خواهد هندست‌هایی که این مشکل را دارند تعویض کند. پس همین امر نشان می‌دهد که کمپانی به وجود این مشکل اشراف داشته و آن را پذیرفته است. به‌علاوه تا الان مشخص نیست که آیا یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری می‌تواند این مشکل را در گوگل پیکسل ۲ رفع کند یا حتما باید تغییرات به‌صورت سخت‌افزاری اعمال شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *