احتمال معرفی گلکسی اس ۹ مینی در ماه اردیبهشت ۹۷

احتمال معرفی گلکسی اس ۹ مینی در ماه اردیبهشت ۹۷
  • 1396/8/25
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در روزهای اخیر خبرهای زیادی در مورد پرچمداران سال ۲۰۱۸ سری اس سامسونگ منتشر شد. در این خبرها به مشخصات و ظاهر احتمالی پرچمدارن سامسونگ اشاره شده است.

گویا آی تی – امروز گزارشی منتشر شد که نشان می‌دهد سامسونگ علاوه بر رونمایی از گوشی‌های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس ، نسخه اقتصادی پرچمدار خود با نام گلکسی اس ۹ مینی را نیز معرفی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش که البته هنوز تایید نشده، گلکسی اس ۹ مینی به صفحه نمایش ۵ اینچی با نسبت تصاویر ۱۸٫۵:۹ مجهز خواهد بود. طراحی این گوشی با گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس تفاوت خاصی نخواهد داشت و صرفا اندازه آن نسبت به این دو گوشی کوچکتر خواهد بود. همچنین زمان احتمالی معرفی آن ماه مارس اعلام شده است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری راجع به اس ۹ مینی در دسترس نیست، ولی احتمالا این گوشی به سخت افزار سطح پایین‌تری نسبت به اس ۹ و اس ۹ پلاس مجهز خواهد بود که باعث می‌شود قیمت پایین‌تری نسبت به پرچمداران سال ۲۰۱۸ سامسونگ داشته باشد.

سال گذشته نیز خبرهای زیادی در مورد عرضه گلکسی اس ۸ مینی منتشر شد. اما در نهایت سامسونگ این گوشی را معرفی نکرد. بر همین اساس می‌توان این گزارش را شایعه‌ای دانست که ممکن است اتفاق نیفتد. از طرفی با قیمت بالای پرچمداران کمپانی‌های مختلف، به خصوص از نیمه دوم سال ۲۰۱۷ به بعد، این امکان وجود دارد که سامسونگ نسخه ارزان‌تری از پرچمداران خود را برای علاقه‌مندان معرفی و عرضه نماید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *