تبلیغ در گوگل چگونه است و چگونه میتوان در گوگل تبلیغ کرد؟

تبلیغ در گوگل چگونه است و چگونه میتوان در گوگل تبلیغ کرد؟
  • 1396/8/25
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

تبلیغ در گوگل، در حال حاضر پرطرفدار ترین نوع تبلیغ در دنیای مجازی و دنیای وب است. میزان تاثیر و بازده این تبلیغ به قدری بالاست که…
میخواهید نام وبسایت شما اولین نتیجه در بخش جستجوی گوگل باشد؟ برای شما هم جالب شده است که چگونه وبسایت های مختلف در حال تبلیغ در گوگل هستند و تبلیغ در گوگل چه مقدار بازده دارد؟

گویا آی تی – در واقع تبلیغ در گوگل، در حال حاضر پرطرفدار ترین نوع تبلیغ در دنیای مجازی و دنیای وب است. میزان تاثیر و بازده این تبلیغ به قدری بالاست که بزرگترین و شناخته شده ترین کمپانی های داخلی و خارجی هم در حال استفاده از خدمات این نوع تبلیغ هستند. این کمپانی ها با استفاده از متخصصان و کارشناسان تبلیغات در گوگل، با هزینه کم بالاترین میزان بازده را دریافت میکنند.

اما چرا تبلیغات در گوگل تا این حد کارامد هستند؟

به یک دلیل ساده. این نوع تبلیغ متمرکز بر بازار هدف است! در واقع زمانی که شما تبلیغی را به صورت گیف در وبسایت های مختلف پخش میکنید، تمام بازدید کنندگان آن وبسایت تبلیغ شما را مشاهده کرده و ممکن است بر روی آن کلیک کنند اما اغلب آن ها اصلا نیازمند محصولات و خدمات شما نیستند. در واقع آن ها به دنبال چیز دیگری بوده اند که با دیدن پوستر و تبلیغ کار شما صرفا کنجکاو شده اند. اما تبلیغ در گوگل دقیقا برعکس این مطلب است. در تبلیغات گوگلی، شما انتخاب میکند که افراد با جستجوی چه واژه و کلماتی به وبسایت شما هدایت شوند. به این طریق شما میتوانید با دقت بالا بازار هدف خود را مشخص کرده و افرادی که آماده ی دریافت و خرید محصول بوده و در جستجوی آن هستند را به وبسایت خود بکشید.

چگونه میتوان در گوگل تبلیغ کرد؟

در واقع تبلیغ در گوگل میتواند بسیار آسان و همزمان بسیار دشوار باشد. پس از ایجاد حساب کاربری در گوگل ادوردز، شما میتوانید به راحتی کلمات مورد نظر خود را انتخاب کرده و هزینه ای را پرداخت کنید و تبلیغ شما آغاز شود! اما از چه جهت دشوار است؟ گوگل ادوردز بخش های مختلفی دارد که استفاده درست از آن ها و مدیریت آن ها است که میتواند تبلیغات در گوگل را به صرفه کند. در صورت استفاده ی اشتباه از این امکانات یا عدم استفاده از آن ها، تبلیغ در گوگل میتواند به راحتی به سمت و سویی اشتباه برود. کارشناسان مدیریت اکانت گوگل ادوردز تا همین چندی پیش در کشور ایران فعالیت نداشتند اما با افتتاح شرکت ایرانی ” افراک “، مدیریت صحیح و استفاده بهینه از تبلیغات گوگلی میسر گردید. افراک تشکیل شده از متخصصان کامپیوتر و وبسایت هستند که برای مدیریت اکانت های گوگل ادوردز آموزش و دوره های ویژه ای گذرانده اند. شرکت افراک همچنین با دارا بودن ۲ شعبه در تهران و اصفهان، امکان مراجعه ی حضوری را نیز برای مشتریان فراهم نموده و در ساعات اداری آماده ی مشاوره تلفنی رایگان به افراد هستند.

شرکت افراک در حال حاضر استفاده از خدمات افتتاح حساب گوگل ادوردز، شارژ اکانت گوگل ادوردز، مدیریت گوگل ادوردز و برنامه ریزی برای تبلیغ در گوگل را برای شهروندان و شرکت های ایرانی میسر نموده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *