معرفی گوشی ویوو V7 + مشخصات

معرفی گوشی ویوو V7  + مشخصات
  • 1396/8/26
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

پس از این‌که چندی پیش کمپانی ویوو گوشی V7 پلاس را روانه بازار نمود، امروز چینی‌ها تصمیم گرفتند تا نسخه معمولی این اسمارت‌فون را نیز با نام ویوو V7 در اختیار علاقمندان قرار دهند.

گویا آی تی – این گوشی هوشمند از وجود نمایشگری ۵٫۷ اینچی از نوع IPS LCD، با حاشیه‌های اندک و رزولوشن +HD یعنی با دقت ۱۴۴۰ در ۷۲۰ بهره می‌برد. همانند دیگر اسمارت‌فون‌های رایج سال جاری، صفحه نمایش این دستگاه نیز به نسبت تصویر ۱۸ به ۹ مجهز گشته و در این محصول دو اسلات برای نانو سیم‌کارت و یک درگاه جداگانه برای کارت حافظه وجود دارد.


کمپانی سازنده برای قلب تپنده گوشی ویوو V7 تراشه اسنپدراگون ۴۵۰ را درنظر گرفته که دارای هشت هسته پردازشی Cortex A53 بوده و فرکانس کاری آن‌ها روی عدد ۱٫۸ گیگاهرتز تنظیم شده است. در پنل پشتی این دستگاه یک سنسور دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 قرار دارد که دو فلش LED آن را همراهی خواهند کرد.
گوشی ویوو V7
دوربین سلفی این دستگاه هم از یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد و این اسمارت‌فون ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. ویوو V7 از رابط کاربری Funtouch 3.2 استفاده می‌کند که در واقع با سیستم‌عامل اندروید نوقا نسخه ۷٫۱ همگام شده و انرژی مورد نیاز این دستگاه از طریق یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری تامین می‌شود.

ویوو V7

شرکت سازنده این دستگاه را برای عرضه در بازارهای مختلف جهانی درنظر گرفته ولی کاربران کشور اندونزی می‌توانند این محصول را از همین امروز سفارش دهند. ضمنا این گوشی در دو رنگ مشکی و طلایی و با برچسب قیمت ۳۰۰ دلار در ویترین فروشگاه‌ها حاضر خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *