آموزش افزایش سرعت شارژ وایرلس در آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون X

آموزش افزایش سرعت شارژ وایرلس در آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون X
  • 1396/8/28
  • زهرا معبودی
  • 0

امکان شارژ وایرلس باطری گوشی های جدید آیفون موضوع داغی است که هنوز هم چالش بر انگیز است. مخصوصا این موضوع وقتی داغ تر شده که سامسونگ در این باره بهتر از اپل عمل کرده است.

گویا آی تی: مدت ها قبل از ارائه آیفون های جدید در رسانه ها شنیده می شد که گوشی های جدید اپل از قابلیت شارژ سریع و وایرلس برخوردارند. همه ما منتظر این رویداد بودیم اما متوجه شدیم چیزی که آیفون از آن برخوردار است، قابلیت شارژ وایرلس است به طوری که چندان که باید سرعتی کار نمی کند. به همین خاطر  بر آن شدیم تا روش های شارژ وایرلس را به طور سریع مورد بررسی قرار دهیم و تجربیات خود را با شما در میان بگذاریم پس با ما همراه باشید.

افزایش سرعت شارژ وایرلس در آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X

بعد از اینکه شما یک گوشی آیفون ۸ یا آیفون ۸ پلاس و یا یک دستگاه آیفون x خریداری کردید، برای اینکه بتوانید به سرعت از قابلیت شارژ وایرلس استفاده کنید و گوشی خود را سریع شارژ کنید به دو چیز نیاز دارید. اول اینکه سیستم عامل IOS خود را به نسخه ۱۱٫۲ ارتقا دهید و در ادامه یک شارژر وایرلس Qi نیز داشته باشید.

نسخه IOS 11.2  هم اکنون به صورت نسخه توسعه دهندگان و نسخه بتا در دسترس است که می توانید از طریق این لینک نسبت به دریافت آن اقدام کنید.

زمانی که شما توانستید گوشی خود را به سیستم عامل یاد شده بروز رسانی کنید قابلیت این را دارید که بتوانید با کمک شارژر وایرلس تا ۷٫۵ وات آن را شارژ کنید و این در حالی است که در حالت معمولی تنها می توانید به میزان ۵ وات آن را شارژ کنید.

البته دیوایس های سامسونگ قابلیت این را دارند که تا ۱۵ وات شارژ کنند. هر چند ۷٫۵ وات چیزی نیست که بتوان آن را با قابلیت های سامسونگ مقایسه کرد اما می توان آن را یک گام ابتدایی برای ارتقای این ویژگی در دستگاه های جدید اپل دانست.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *