آموزش دانلود فیلم های یوتیوب بدون نیاز به VPN

آموزش دانلود فیلم های یوتیوب بدون نیاز به VPN
  • 1396/8/29
  • زهرا معبودی
  • 0

یوتیوب همان شبکه بزرگی است که امروزه آن را به عنوان دومین موتور جستجوی قدر می شناسند. گفته شده که روزانه حدود ۳۰ میلیون کاربر از آن دیدن می کنند و هزاران ساعت فیلم می بینند اما همانطور که می دانید به علل معلوم استفاده از این سایت برای کاربران ایرانی محدودیت زاست.

گویا آی تی: با توجه به اینکه، شما حتی اگر بتوانید با دور زدن قوانین حاکم بر این شبکه در ایران، وارد سایت شوید، باز هم امکان دانلود معمولی ویدیو ها وجود ندارد.

بسیاری از افراد از ابزارهای کمکی مثل افزونه ها برای دانلود از یوتیوب استفاده می کنند. به عنوان مثال افزونه های فایرفاکس و گوگل کروم به وفور یافت می شود اما هر کدام از این ها هم دردسر خاص خود را دارند.

بسیاری از افراد هم از تلگرام به عنوان یک ابزار دانلود کننده استفاده می کنند اما اگر تست کرده باشید، دانلود کردن فیلم های یوتیوب با تلگرام هم به سادگی امکان پذیر نیست چرا که یوتیوب ارائه کننده لینک دانلود مستقیم به تلگرام نیست.

اما من امروز تصمیم داشتم یک موزیک ویدیو را دانلود کنم که متاسفانه در وب سایت های وطنی وجود نداشت. از طرفی فیلتر شکن نیز در اختیار نداشتم. اما توانستم به کمک یک ربات تلگرامی، آن را در کیفیت های مورد علاقه ام دانلود کنم. تصمیم دارم این موضوع را به شما یاد دهم.

زمانی که می خواهید یک کلیپ دانلود کنید و فایل مورد نظر شما در یوتیوب وجود دارد، تنها راهی که تا کنون به نظر می رسد این است که تلگرام خود را باز کنید و وارد ربات  SaveVideoBot شوید.

دقت کنید که استفاده از این ربات نیاز به فیلتر شکن ندارد.

من با کمک گوگل، نام ویدیو کلیپ مورد نظرم را جستجو کردم و از طریق همان گوگل، لینک ویدیو را کپی کردم:

دانلود از یوتیوب بدون VPN

بعد از اینکه لینک فیلم مورد نظر را کپی کردم، آن را به صفحه ربات منتقل کردم:

این ربات ابتدا به راحتی اطلاعات فیلم مورد نظر را ارائه می کند و کمتر از سی ثانیه، لینک دانلود را ارائه می کند. به پیشنهادات زیر نگاه کنید:

دانلود از یوتیوب بدون VPN

در این جا کیفیت های قابل دانلود را به شما نمایش می دهد. شما می توانید به تناسب انتخاب خود، کیفیت مورد نظر را انتخاب کنید. بعد از این با کلیک بر هر گزینه کمی صبر کنید تا فایل را تحویل بگیرید:

دانلود از یوتیوب بدون VPN

به همین راحتی من توانستم بدون نیاز به هیچ گونه فیلتر شکن، فیلم مورد نظرم را پیدا کنم و به کمک یک ربات ساده تلگرامی، آن را دانلود کنم. از مزیت های این ربات این است که به شما فایل اصلی را ارائه می دهد به طوری که بتوانید در حالت آفلاین نیز فیلم مورد نظر خود را مشاهده کنید. همچنین می توانید به تناسب سرعت اینترنت و حجم ترافیکی خود کیفیت های مختلف را تست کنید.

نا گفته نماند که این ابزار قادر است ویدیو های شما را از سرویس های متعددی دانلود کند و این موضوع محدود به یوتیوب به تنهایی نیست. به نظر می رسد که وجود این ابزار برای شما بر روی تلگرام واقعا ضروری است.

تجربیات مشابه این آموزش را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *