گوشی ۴ دوربینی هواوی به ایران وارد می شود

گوشی ۴ دوربینی هواوی به ایران وارد می شود
  • 1396/8/30
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

قرار است گوشی هواوی Mate 10 lite به زودی به کشور وارد شود. این گوشی از ۴ دوربین برخوردار است، یعنی یک دوربین دوگانه در پشت گوشی و یک دوربین دوگانه در جلو. در واقع، استفاده از دوربین دوگانه در پشت گوشی امر تازه و عجیبی نیست چرا که، همانطور که می دانید، بسیاری از گوشی های برندهای دیگر نیز از دوربین دوگانه در پشت گوشی استفاده می کنند. اما امر یگانه و تازه ای که در هواوی Mate 10 lite استفاده شده، استفاده از دوربین دوگانه برای جلوی گوشی یا همان سلفی است و این امر می تواند موجب بهبود کیفیت عکس های سلفی شود و به این ترتیب احتمالاً از این پس استفاده از دوربین دوگانه در قسمت سلفی گوشی ها نیز به امری رایج بدل شود.

گویا آی تی – یکی از این دوربین های دوگانه ی استفاده شده در قسمت سلفی، ۱۳ مگاپیکسلی است و دیگری ۲ مگا پیکسلی و به هنگام ثبت یک تصویر، هر دو دوربین به طور همزمان فعالیت می کنند. دورین دو مگاپیکسلی جهت محاسبه ی عمق میدان به کار گرفته شده و می تواند در ثبت تصاویر با کیفیت تر کمک زیادی به دوربین ۱۳ مگاپیکلسی بکند.
گوشی 4 دوربینی هواوی
مزیت دیگری که استفاده از دو دوربین جلو به همراه دارد، افکت بوکه است که می تواند موجب افزایش دقت تصاویر گرفته شده شود.
نکته ی مثبت دیگری که در ارتباط با دوربین سلفی هواوی Mate 10 lite می توان گفت، استفاده از فلاش برای آن است. فلاشی که هواوی برای محصول خود به کار گرفته، اولاً با نور محیط سازگار است و ثانیاً به سبب استفاده از فیلتر نرم کننده موجب آزار چشم کاربر نمی شود.
سوای این موارد، این گوشیِ هواوی از آخرین نسخه ی الگوریتم زیباسازی تصاویر در Beauty Mode بهره می برد و می تواند امکانات بیشتری، از جمله تشخص سه بعدی صورت، تشخیص زن یا مرد بودن کاربر و …، را به کاربر ارائه دهد.
گفتنی است که یکی از دوربین های پشتی گوشی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربینِ دیگر، ۲ مگاپیکسلی است که این دوربین ۲ مگاپیکسلی همان نقشی را دارد که دوربین مگاپیکسلی به کار رفته در جلوی گوشی دارد.
هواوی همواره ثابت کرده که به عنصر خلاقیت بسیار اهمیت می دهد و این روند در گوشی های جدید این شرکت نیز پابرجا است، نمونه ی آن همین گوشی Mate 10 lite!

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *