روش مشاهده مخفیانه استوری اینستاگرام با افزونه گوگل کروم

روش مشاهده مخفیانه استوری اینستاگرام با افزونه گوگل کروم
  • 1396/9/2
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

استوری ها اینستاگرام خیلی خوب توانسته اند جایگاه خود را در میان کاربران بیابند، هر روز و هر ساعت کاربران به هر بهانه ای حتی خارج از کلیشه استوری منتشر می کنند و خب بسیاری هم وقتشان را به دیدن این استوری ها می گذرانند!

گویا آی تی – در این مطلب یک افزونه برای مرورگر کروم به شما معرفی می کنیم که امکان مشاهده استوری هر کاربری را به شما می دهد و البته این مشاهده کاملا از چشم کاربر مذکور مخفی خواهد ماند.

همانطور که می دانید هر فردی که استوری منتشر می کند می تواند دقیقا لیست افرادی که از تصاویر یا ویدیوی منتشر شده اش دیدن کرده اند را ببیند، اما با کمک این افزونه دیگر بابد ردیابی خیالتان راحت باشد و مظمئن باشید که کاملا مخفیانه می توانید استوری سایرین را ببینید!

از بد اقبالی کاربران iOS و اندروید این امکان اکنون تنها با نصب افزونه Chrome IG Story که توسط Alec Garcia توسعه یافته بر روی نسخه دسکتاپ کروم قابل استفاده است.
مشاهده استوری اینستاگرام

با نصب این افزونه به آسانی می توانید استوری های سایر کاربران را بدون متوجه شدن آنها تنها با فشردن آیکون چشم کنار استوری مشاهده کنید!

توجه داشته باشید که شبکه های اجتماعی از ارائه قابلیت های اینچنینی چندان رضایتی ندارند و بلافاصله پس از استفاده به صورت عمومی درگاه های قابل استفاده برای ترفند های اینچنینی را خواهند بست. پس تا دیر نشده در صورتی که به چنین موردی برای ارضای حس کنجکاوی نیاز دارید، افزونه را نصب کرده و از آن لذت ببرید!

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *