وقتی اپلیکیشن اسنپ و ویز با هم سرشاخ شدند! + عکس

وقتی اپلیکیشن اسنپ و ویز با هم سرشاخ شدند! + عکس
  • 1396/9/2
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اسنپ در پیامی به رانندگانی که از برنامه فیلتر شده Waze استفاده می‌کنند، از آن‌ها خواسته است که برای استفاده از اسنپ، برنامه Waze را از گوشی موبایل خود حذف کنند. اقدامی که با واکنش تند شهروندان و کاربران مواجه شده است.

گویا آی تی – اسنپ در پیامی به رانندگانی که از برنامه فیلتر شده Waze استفاده می‌کنند، از آن‌ها خواسته است که برای استفاده از اسنپ، برنامه Waze را از گوشی موبایل خود حذف کنند. اقدامی که با واکنش تند شهروندان و کاربران مواجه شده است.

تداخل اپلیکیشن ویز و اسنپ

آموزش کلک و ترفند بردن مسابقه اسنپ کیو

 

اسنپ درخصوص این اقدام خود توضیح داده است که “دستگاه قضایی کشور کلیه سرویس‌های اینترنتی حمل‌ونقل را موظف کرده است از ساعت ۲۴ روز ۳۰ آبان ارائه خدمات به رانندگانی که در سفرهای خود از مسیریاب ویز استفاده می‌کنند خودداری نمایند و این دستور شامل همه سرویس‌های اینترنتی درخواست خودرو می‌شود. بنا بر این دستور، ارائه خدمات از سمت اسنپ به همراهانی که این اپلیکیشن مسیریاب را در گوشی خود نصب دارند، غیرقانونی است.”

اسنپ همچنین درخصوص انتقادی مبنی براینکه این سامانه هوشمند حمل و نقل از کابرانش جاسوسی می‌کند، اعلام کرده است: “اسنپ هیچ‌گاه نقض حریم خصوصی کاربرانش را در دستور کار ندارد و تنها تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است. در عین حال کاربران اسنپ نیز طبق قوانین عضویت در این سامانه پذیرفته‌اند که متعهد به رعایت همه قوانین اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران باشند.

با این حال، این توضیحات اسنپ نتوانسته است که شهروندان را قانع کنند و برخی کابران به شدت از این اقدام اسنپ انتقاد و آن را مصداق ورود به حریم خصوصی کاربران دانسته‌اند.

آیا اسنپ با مسابقه اسنپ کیو  خود می تواند بار دیگر اعتماد را به کاربرانش برگرداند؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *