نگاهی به برخی خودروهای جدید کمپانی های معروف در سال ۲۰۱۸

نگاهی به برخی خودروهای جدید کمپانی های معروف در سال ۲۰۱۸
  • 1396/9/4
  • محمدرضا مرتضایی
  • 1

در این نوشتار به معرفی برخی خودروهای جدید کمپانی های اینفینیتی، فیات، جنسیس و فراری در سال ۲۰۱۸ می پردازیم. اگر به دنیای خودروها علاقه دارید این مطلب را از دست ندهید. با ما باشید تا مروری بر برخی از خودروهای این چند کمپانی در سال ۲۰۱۸ داشته باشیم.

الف) خودروهای کمپانی اینفینیتی

QX50:


این مدل قرار است از معماری پیشرانه-عرضی بهره ببرد. پیشرانه ی آن ۴ سیلندر با قابلیت تولید ۲۶۸ اسب بخار خواهد بود. خود اینفینیتی بر این ادعا است که این پیشرانه به نسبت نسخه ی ۶ سیلندر با همین قدرت، می تواند تا ۲۷ درصد کارآتر باشد.

QX80:


قرار است نسخه ی آپدیت شده ی این خودرو تا پایان سال به نمایندگی ها عرضه شود. احتمالاً بیشترِ به روز رسانی ها بر روی امکانات و طراحی ظاهری باشند تا سیستم فنی.

ب) خودروهای کمپانی فیات:

۵۰۰ آبارث، ۵۰۰ c500 e :


خود کمپانی فیات در مورد به روز رسانی این مدل ها، سخن زیادی نگفته اما به احتمال بسیار برای مدل های ۲۰۱۸ فیس لیفت متوسطی استفاده گردد.

۵۰۰ L:


به روز رسانی مناسبی برای این مدل صورت گرفته است. سپرهای جلو و عقب مورد اصلاح قرار گرفته اند و رینگ ها نیز به کلی تغییر کرده اند. افزون بر این، کنسول مرکزی، کنترل تهویه مطبوع، بخاری، غربیلک فرمان و همچنین صفحه ی نشان دهنده ها نیز مورد تغییر واقع گشته اند.

ج) خودروهای کمپانی جنسیس:

G70:


قرار است خودروی جدید جنسیس، یعنی G70، در چند ماه آینده روانه ی بازار شود. پیشرانه ی این خودرو با کیا استینگر شباهت دارد. هر دو از پیشرانه های ۲ لیتری توربو و ۶ سیلندر ۳٫۳ لیتری توئین توربو برخوردار اند. گفتنی است که G70 دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک می باشد.

G80:
نمای جلوی این لیموزین کوچک، که پیشرانه اش قابلیت تولید ۳۶۵ اسب بخار قدرت را دارد، اصلاح شده و همچنین در کابین نیز از نشان دهنده های جدید استفاده شده است.

د) خودروهای کمپانی فراری:

Special Edition 488:


البته هنوز اطلاعاتی در مورد ادیشن ۴۸۸ از سوی فراری تأیید نشده اما انتظار می رود که بر طبق روال فراری، وزن خودرو در فیس لیفت کاهش یابد، قدرت افزایش یابد و همچنین شاسی و سیستم تعلیق نیز محکم تر از پیش شوند تا ادیشن ۴۸۸ بتواند با لامبورگینی اوراکان رقابت کند. احتمالاً قیمت این خودرو پس از به روز رسانی، چیزی حول و حوش ۳۰۰ هزار دلار باشد.

 

۸۱۲ سوپرفست:

فریم این خودرو همان فریم مدل F12 است و لذا می توان گفت که تمامی بدنه ی خودرو از آلومینیوم است. همچنین مدل ویژه ی F12tdf دارای سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب می باشد.

پورتوفینو:
نام این خودرو برگرفته از بندری کوچک است. پورتوفینو، از سقف تا شدنی برخوردار است و پیشرانه ی ۸ سیلندر آن ۳٫۹ لیتر می باشد. این پیشرانه قابلیت تولید ۵۹۱ اسب بخار قدرت را دارد.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *