ساخت کمری در ژاپن ارزان تر از ساخت کمری در آمریکا است!

ساخت کمری در ژاپن ارزان تر از ساخت کمری در آمریکا است!
  • 1396/9/4
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

ظاهراً تویوتا از بازدهی تأسیسات خود در آمریکا راضی نیست و به تازگی برآورد کرده که ساخت کمری در ژاپن و ارسال آن به کنتاکی آمریکا به صرفه تر است. به همین سبب تویوتا یک ویدئو برای کارکنان خود در تأسیسات اش در کشور آمریکا ارسال کرده و در فکر آن رفته که کمری را در ژاپن بسازد و از طریق کشتی به کنتاکی آمریکا بفرستد تا سود بیشتری عاید اش گردد.

گویا آی تی – به گفته ی مدیر تأسیسات کنتاکی، یعنی ویل جیمز، تویوتا درصدد این نیست که تأسیسات خود را در آمریکا تعطیل کند. این کمپانی حداقل تا ۳۰ سال آینده بر روی این تأسیسات سرمایه گذاری خواهد کرد. تویوتا بر این امید است که بازدهی این تأسیسات را افزایش دهد. به همین سبب، تویوتا درصدد اجرایی کردن برنامه ای هوشمندانه و افزایش بودجه و سرمایه جهت کاهش هزینه ها در این تأسیسات است. ظاهراً این سرمایه عموماً صرف هوش مصنوعی خواهد شد. همچنین در همین راستا، یعنی کاهش هزینه های تأسیسات تویوتا در آمریکا، تویوتا به سیستم تولید گفته که در صرف هزینه ها رعایت بیشتری کنند و در واقع بیش از پیش به فکر صرفه جویی باشند.

تفاوت کمری ساخت ژاپن و آمریکا
البته با توجه به آن که به تازگی رییس جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ، از تویوتا خواسته خودروهای بیشتری در آمریکا تولید کند گویا تویوتا مشکلی با سیاست های صرفه جویانه ی خود در آمریکا ندارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *