آموزش Remix تصاویر در اینستاگرام

آموزش Remix تصاویر در اینستاگرام
  • 1396/9/9
  • زهرا معبودی
  • 0

همین حالا دست به کار شوید و اینستاگرام خود را بروز رسانی کنید. برای این کار به مارکت هایی که می شناسید سری بزنید و با جستجوی اینستاگرام، روی دکمه بروز رسانی کلیک کنید تا بتوانید بعد از دریافت نسخه جدید، خاصیت ریمیکس عکس ها را در این شبکه اجتماعی قوی و فوق العاده در اختیار داشته باشید.

گویا آی تی: تا کنون بروز رسانی های متعددی را از اینستاگرام دیده ایم که البته برخی از آن ها، وام گرفته از اسنپ چت بوده است اما این ویژگی کاملا ساختگی توسط خود اینستاگرام است و برای اولین بار است که ارائه می شود اما در هدف ایجاد این ابزار، اینستاگرام مثل اسنپچت عمل کرده است و آن هم این است که تمایل دارد با این کار کاربرانش را بیشتر به خود جذب کند.

اما قابلیت ریمیکس عکس در اینستاگرام چیست؟

این قابلیت در حقیقت یک ویژگی گرافیکی است که کمک می کند کاربر برای گذراندن اوقات در دایرکت مسیج انگیزه بیشتری داشته باشد. در حقیقت با این قابلیت شما می توانید با تصاویری که دریافت می کنید، میکس هایی جذاب انجام دهید.

نکته دیگر هم این است که شما می توانید به سادگی تصاویری از طریق دایرکت برای دوستان خود ارسال کنید و با این قابلیت مشغول باشید.

شما می توانید بر روی عکس ها انواع و اقسام ویرایش های مرسوم مثل، ویرایش، استیکر و متن و غیره قرار دهید.

چگونه از قابلیت ریمیکس تصاویر در اینستاگرام استفاده کنیم؟

ابتدا باید اینستاگرام شما بروز رسانی شده باشد. ممکن است بعد از بروز رسانی تا چند روز این قابلیت در دست نباشد! پس اندکی شکیبا باشید. بعد از اینکه مطمئن شدید که نسخه شما بروز رسانی شده است، وارد Instagram شوید و از آن جا دکمه بعلاوه در سمت راست و بالا را فشار دهید تا وارد بخش ایجاد دایرکت مسیج شوید.

وارد یک رشته مکالمه شوید که پیش از این با دوستان خود در آن در تماس بوده اید. روی یکی از عکس ها یا تصاویری که دوست تان برای تان ارسال کرده است، ریپلای بزنید. با این کار مود مسیج شما به دوربین منتقل می شود و شما می توانید یک عکس بگیرید، و بعد از آن بر روی تصویر ارسال شده از دوست خود، آن را ارسال کنید اما پیش از این کار می توانید یک سری ویرایش ها را روی آن انجام دهید.

در حقیقت پاسخی که می خواهید در ریپلای ایجاد کنید همان تصویری است که در پی آن ارسال می کنید. شما می توانید با کمک کشیدن موقعیت آن را تغییر دهید و هر جا که دوست دارید آن را تعیین موقعیت کرده و تثبیت کنید. حالت های عکس برداری در این قابلیت به صورت های boomerang  و superzoom می باشد. اگر شما روی عکس و یا فیلم مورد نظر، ضربه بزنید، آن را قسمت بالایی صفحه قرار می گیرد.

وقتی که عکس می گیرید، می توانید آن را بر روی عکس مورد نظر یا فیلم گفته شده، قرار دهید یا اینکه به آن استیکر بچسبانید و یا حتی متن بنویسید.

بعد از تمام تغییراتی که انجام دادید می توانید تصویر مورد نظر را برای دوست خود ارسال کنید اما این مرحله قدرت در دست شما است، چرا که شما می توانید با ایجاد محدودیت هایی، به کاربر مخاطب اجازه ویرایش کردن و استفاده از ریمیکس عکس را ندهید و به گونه ای تنظیمات انجام شود که او فقط قادر به دیدن تصویر باشد.

البته اگر بخواهید می توانید امکان ویرایش را به او بدهید. این یک موضوع کاملا دلخواه است.

یک آپشن هم وجود دارد که مربوط به تصاویری است که می خواهید ارسال کنید. شما می توانید تصویر خود را به طور لحظه ای شکار کنید و بر روی عکس مخاطب ریمیکس کنید یا اینکه می توانید به camera roll مراجعه کنید و از میان عکس هایی که در ۲۴ ساعت اخیر، ان ها را ویرایش کرده اید یا آن ها را گرفته اید و یا ذخیره کرده اید استفاده کنید.

ریمیکس اینستاگرام

مثلا در عکس بالا، وضعیت بدین صورت است که، بر روی عکس شامل گربه، که مخاطب ارسال کرده یک ریپلای زده ایم و بعد آن را با یک تپ یا ضربه به بالا هدایت کرده ایم تا بتوانیم یک نقاشی یا استیکر یا هر مورد اضافی را بدان اضافه کنیم.

شاید بخواهید در پاسخ به یک عکس یا ویدیو در استوری، از قابلیت ریمیکس تصاویر استفاده کنید اما اگر دقت کنید قابلیت های این ابزار برای استوری ها کمی متفاوت است و آن چیزی که در حالت دایرکت دیده می شود نیست.

حقیقت امر این است که این ویژگی صرفا برای ویرایش تصاور و ویدیو ها در حالت دایرکت مسیج طراحی شده است.

البته برای ما جالب است که اینستاگرام این قابلیت را “Remixing Photos” نامیده است چرا که بیشتر باید به نام عکس العمل به عکس آن را نام گذاری می کرده است. البته شاید در آینده اینستاگرام این قابلیت را توسعه دهد و آن را به عنوان یک میکسر عکس ارائه کند.

بنظر می رسد این قابلیت بیش از هر چیز کاربران اسنپ چت را به استفاده از اینستاگرام سوق دهد چرا که این ویژگی برای بار اول است که توسط اینستاگرام ارائه می شود و شاید فرصت آن رسیده که حالا اسنپ چت به دنبال کپی کاری و تقلید از اینستاگرام باشد!

در این باره تجربیات و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *