روش روشن کردن وای فای در ویندوز ۱۰

روش روشن کردن وای فای در ویندوز ۱۰
  • 1396/9/13
  • سمیه شماعی زاده
  • 0

اگر شما هم برای استفاده از وای فای در ویندوز ۱۰ با مشکل مواجه شده اید، توصیه می کنیم تا این مطلب را تا پایان بخوانید. در این مطلب قصد داریم تا نحوه بر طرف کردن مشکلات آداپتور وای فای در ویندوز ۱۰ را توضیح دهیم.

گویا آی تی – اولین کاری که باید انجام دهید این است که وای فای خود را از طریق ویندوز یکبار خاموش و روشن کنید. انجام این کار بسیار ساده  است. برای اینکار از آیکون وای فای که در تسک بار گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش لپ تاپ یا پی سی قرار دارد استفاده کنید. بر روی این آیکون کلیک کنید و سپس از لیست وای فای های در دسترسف وای فای مورد نظر را انتخاب کنید.

اما اگر در این لیست هیچ وای فای ای نبود و یا به عبارت دیگر سیستم قادر به شناسایی وای فای های در دسترس را نداشت چه باید کرد؟ اولین دلیل برای نشان داده نشدن لیست وای فای های در دسترس می تواند مربوط به این باشد که سوییچ وای فای در سیستم خاموش است.

تنظیمات وای فای 1

برای روشن کردن این سوییچ ابتدا به منوی استارت رفته و سپس بر روی گزینه تنطیمات کلیک کنید. بعد از آن بر روی گزینه شبکه و اینترنت یا Networks & Internet کلیک کنید. بعد از باز شدن پنجره مورد نظر بر روی گزینه وای فای که در سمت چپ پنجره قرار دارد کلیک کنید. نوار لغزنده را به سمت پایین بکشید و سپس بر روی گزینه تغییر آداپتور و یا Change Adapter کلیک کنید. در گام آخر بر روی گزینه آداپتور وای فای یا Wi-Fi Adapter کلیک راست کنید و گزینه فعال سازی یا Enable  را انتخاب کنید.

تنظیمات وای فای 2

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *