LG G7 به همراه اسکنر عنبیه ی پیشرفته عرضه خواهد شد

LG G7 به همراه اسکنر عنبیه ی پیشرفته عرضه خواهد شد
  • 1396/9/19
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

به واسطه ی پتنتی که به تازگی از شرکت ال جی فاش شده، دریافته ایم که این شرکت درصدد ساخت یک اسکنر عنبیه است. اسکنر عنبیه ای که قرار است در پرچمدار بعدی این شرکت، یعنی LG G7، مورد استفاده قرار گیرد. اسکنر عنبیه ای که ال جی درصدد ساخت آن است، و البته ساخت آن را آغاز کرده، نه صرفاً برای باز کردن قفل بلکه افزون بر این برای محافظت از اطلاعات شخصی نیز کاربرد دارد.

گویا آی تی – به واسطه ی پتنتی که به تازگی از شرکت ال جی فاش شده، دریافته ایم که این شرکت درصدد ساخت یک اسکنر عنبیه است. اسکنر عنبیه ای که قرار است در پرچمدار بعدی این شرکت، یعنی LG G7، مورد استفاده قرار گیرد. اسکنر عنبیه ای که ال جی درصدد ساخت آن است، و البته ساخت آن را آغاز کرده، نه صرفاً برای باز کردن قفل بلکه افزون بر این برای محافظت از اطلاعات شخصی نیز کاربرد دارد.

اسکنر عنبیه در lg g7

به طور کلی روش کار اسکنر عنبیه این گونه است که این اسکنر ابتدا با بررسی ویژگی های بیومتریکی چشم کار خود را آغاز کرده و سپس این نکته را بررسی می کند که نگاه کننده دقیقاً به چه چیز نگاه می کند. پس از آن است که می تواند با تشخیص مالک گوشی امکان باز کردن قفل را در اختیار او قرار دهد.
نکته ای که حتماً می بایست گفته شود این است که عمومِ اسکنرهای عنبیه با مادون قرمز کار می کنند اما شرکت ال جی در اسکنر عنبیه ی مورد بحث، از دوربینی استفاده کرده که قابلیت تغییر حالت از حالت مادون قرمز به حالت معمولی را دارد. این یعنی به احتمال بسیار از سنسورهای کمتری در قسمت جلویی گوشی استفاده خواهد شد و نتیجتاً شاهد گوشی کم حاشیه ای خواهیم بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *