لپ تاپ های سرفیس بوک مایکروسافت تقریباً بی نقص هستند

لپ تاپ های سرفیس بوک مایکروسافت تقریباً بی نقص هستند
  • 1396/9/19
  • فرید دانشفر
  • 0

جنگ لفظی بین وب سایت Consumer Reports و مایکروسافت درباره لپ تاپ های سرفیس در جریان است. این وب سایت بار دیگر به خاطر مشکلات موجود در خط تولید، از توصیه سرفیس بوک ۲ به مشتریان امتناع کرد. مایکروسافت به این ادعا پاسخ داد و گفت که نسل به نسل محصولات این شرکت، مطمئن تر از هر زمان دیگری خواهند بود.

گویا آی تی – Ryan Gavin مدیر کل سرفیس به ZDNet گفت: “می توانید قابل اطمینان بودن محصولات ما را با گذر زمان حس کنید، به این صورت که هر نسل بهتر از نسل قبلی خواهد بود.” وی همچنین افزود که “آمار خرابی دستگاه های جدید کمتر از ۰٫۰۰۱ درصد است.”

این ادعا بر خلاف گزارشConsumer Reports  است که می گوید طبق بررسی انجام شده روی ۹۰ هزار لپ تاپ و تبلت، تقریباً ۲۵ درصد دارندگان سرفیس پس از دو سال استفاده با دستگاه خود دچار مشکل می شوند. این رسانه همچنین از پیدایش اشکال در سرفیس پرو ۴ می دهد، در حالی که اولین سرفیس بوک برای خودش مشکلات زیادی داشت. به همین دلیل، از توصیه مایکروسافت به مشتریان خودداری می کند و حتی با عرضه سرفیس بوک ۲ این وضعیت را تغییر نداده است.

اما Gavin معتقد است که روش کار Consumer Reports مناسب حوزه الکترونیک نیست.

وی می گوید:”مایه تاسف است که گزارش Consumer Reports صحیح نیست. چرا که روش ارزیابی وسایل خانگی را به لپ تاپ ها منتقل کرده است.” در ادامه می گوید:”مانند این است که بگویید آیا ماشین ظرفشویی شما در دو سال گذشته رفتاری غیرعادی داشته است؟ و اگر جواب شما آری بود به معنی غیر قابل اطمینان بودن می باشد.”

Gavin در ادامه توضیح داد که اطلاعات داخلی و مخاطبان آن ها نظر دیگری دارند.

“چیزی که از مشتریان می شنویم و از سیستم های جمع آوری داده به دست می آوریم این است که دستگاه های سرفیس بسیار قابل اطمینان بوده اند و در هر نسلی که عرضه می کنیم بهتر هم می شوند.”

با این که نمی توان اظهارات Gavin را به طور مستقل تایید کرد، باید در نظر داشته باشیم که ایشان فقط درباره سری سرفیس – مخصوصاً مدل های جدید – صحبت می کنند. تحقیق Consumer Reports محصولات و مدل های بیشتری را شامل می شود.

قائم مقام مایکروسافت در ماه آگوست گفته بود که شرکت برای بهبود دستگاه های بعدی “کار شبانه روزی” انجام داده است. این دستگاه ها شامل لپ تاپ سرفیس، سرفیس استودیو و دستگاه های جدید سرفیس پرو می شوند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *