فعلاً تبلتهای خود را به اندروید ۸٫۱ به روزرسانی نکنید

فعلاً تبلتهای خود را به اندروید ۸٫۱ به روزرسانی نکنید
  • 1396/9/21
  • فرید دانشفر
  • 0

زمانی که یک تولیدکننده به روزرسانی جدیدی عرضه می کند، فرض کلی بر این است که همه چیز به هم نمی ریزد. اگر مالک یک پیکسل C هستید که هنوز به روزرسانی اندروید ۸٫۱ را دریافت نکرده است، خیلی خوش شانس هستید! چرا که دستگاه شما به تنظیمات کارخانه باز می گردد.

گویا آی تی – گوگل نسخه نهایی اندروید ۸٫۱ را در اوایل هفته عرضه کرد و این به روزرسانی برای دستگاه های نکسوس و پیسکل (و پیکسل C) در سراسر دنیا ارائه شد. متاسفانه پس از نصب این به روزرسانی OTA Over-the-air، برخی کاربران متوجه شدند که اطلاعات دستگاه آن ها پاک شده است.

@madebygoogle ۸٫۱ update on Pixel C forced an unannounced factory reset. Seriously not cool

— Stephan Tamminga (@StephanTamminga) December 8, 2017

i’m sick and tired of your poor support, @Google & @googlenexus ! my pixel c just wiped itself during the 8.1 ota update! the 1st device broke, the 2nd had to be manually reset twice due to a bug, and now this! wtf are you doing?!?

— DÄNNÄH! (@DExTERGameDanny) December 8, 2017

 

گزارش های متعددی در توییتر (برخی از آن ها را در بالا مشاهده می کنید)، reddit و فروم رسمی نکسوس به چشم می خورند. در حالی که هنوز توضیحی برای آن ارائه نشده است، یکی از مدیران Google Community می گوید که مشکل رفع شده است:

سلام به همگی،

ما مشکل را حل کردیم. اگر قابلیت بک آپ اتوماتیک شما روشن بوده باشد، با ریست کردن دستگاه خود می توانید به اطلاعات قبلی دسترسی پیدا کنید. برای راهنمایی در مورد ریست دستگاه خود این مقاله را دنبال کنید.

بابت مشکلات ایجاد شده عذرخواهی می کنیم

اگر پیکسل C خود را به روزرسانی کنید (احتمالاً) مشکلی پیش نمی آید. در ضمن می توانید جواب مدیر گوگل را در لینک زیر مشاهده کنید.

فروم رسمی نکسوس

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *