لیونل مسی هم از بلاک چین حمایت کرد

لیونل مسی هم از بلاک چین حمایت کرد
  • 1396/9/21
  • رقیه کُرد
  • 0

 

زنجیره دراز تائیدکنندگان شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی بلاک چین (Blockchain) همچنان به رشد خود ادامه می دهد. چهره مشهور و محبوب بارسلونا یعنی لیونل مسی که بعضی معتقدند بهترین فوتبالیست جهان است، هم به جمع تحسین کنندگان فناوری بلاک چین پیوست. اخیرا مسی اقدام به امضای یک موافقت نامه حمایتی کرده و نماینده معرفی شرکت SIRIN LABS خواهد بود. SIRIN LABS در زمینه ساخت سخت افزارهای مبتنی بر بلاک چین برای علاقه مندان به حفظ محرمانه اطلاعات فعالیت می کند.

گویا آی تی – سال گذشته این شرکت اقدام به عرضه تلفن هوشمند فوق ایمن SOLARIN کرد و حال آماده عرضه کامپیوتری همه کاره (All in One) به نام FINNEY برای مشتاقان فناوری بلاک چین است؛ این کامپیوتر فناوری بلاک چین را در قالب سیستم عاملی با رابط کاربر پسند در اختیار علاقه مندان قرار خواهد داد. حمایت مسی باعث خواهد شد کسانی که تا به حال نامی از این فناوری نشنیده اند هم با آن آشنا شوند. مسی در یک پست تبلیغاتی در فیس بوک این طور نوشت:

”معمولا من مشغول شکستن خطوط دفاعی هستم اما بعد از آشنایی دقیق تر با بلاک چین و سیستم های غیرمتمرکز، به عنوان اولین چهره تبلیغاتی SIRIN LABS فعالیت خود برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با سیستم عامل جدید این شرکت برای تلفن های هوشمند را شروع کرده ام!“

باز هم IOTA

شبکه ابزارهای SIRIN LABS توسط فناوری IOTA Tangle به یکدیگر متصل می شوند؛ این فناوری در حقیقت یک شبکه تراکنش رایگان فراتر از بلاک چین است. IOTA بعد از سبقت گرفتن از ارز مجازی Ripple و کسب مقام چهارم سر و صدای زیادی به پا کرد. IOTA موفقیت  خود را مرهون امضای توافقنامه همکاری با شرکت های بزرگی مثل مایکروسافت، فوجیتسو و … است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *