آیا تلویزیون هوشمند ال جی بخریم؟

آیا تلویزیون هوشمند ال جی بخریم؟
  • 1396/9/21
  • فرید دانشفر
  • 0

تلویزیون های هوشمند خوبی در بازار موجود هستند و اگر طرفدار صفحه بزرگ در یک اتاق کوچک هستید یا به آن به عنوان تلویزیون دوم نگاه می کنید، مدل ۴۳ اینچی می تواند پیشنهاد خوبی باشد.

گویا آی تی – علاوه بر کیفیت ۴K HDR با کنتراست و جزئیات بیشتر، ال جی ۴۳UJ634V امکان HD Freeview (به وسیله این سیستم می توانید بعضی کانال ها را به صورت رایگان ببینید) را ارائه می کند که می توانید به وسیله آن برنامه های مورد علاقه خود را ببینید.

با وزن حدود ۹٫۶ کیلوگرم، این یک تلویزیون سبُک به شمار می رود و در نصب آن مشکلی نخواهید داشت. همچنین به عنوان یک امکان اضافه، کاربران اندروید می توانند تلویزیون را به تلفن هوشمند خود متصل کنند.

نقاط قوت: Freeview Play، سیستم صوتی Ultra Surround

نقاط ضعف: تنظیمات تصویر پیچیده

مشخصات و جزئیات تلویزیون هوشمند ال جی ۴۳UJ634V 4K

ال جی ۴۳UJ634V 4K HDR LED به منظور ارائه تصویر واضح ۱۰۰ هرتزی با فرمت های HD مانند دی وی دی های بلو-ری و همچنین تصاویر معمولی طراحی شده است. بنابراین اگر قصد بازی، تماشای دی وی دی یا سریال مورد علاقه خود را دارید، می توانید از کیفیت عالی این تلویزیون لذت ببرید.

تکنولوژی HDR به صورت اتوماتیک کیفیت تصویر را افزایش می دهد و آن را به رزولوشن بالاتر ارتفا می دهد. بنابراین اگر دی وی دی های شما قدیمی هستند، این تکنولوژی تصویر را با استانداردهای امروز تطابق می دهد. تصویر می تواند به دلخواه شما تنظیم شود. در حالی که این روند می تواند کمی پیچیده باشد، با کمی صبر می توانید به کیفیت فوق العاده ای دست پیدا کنید که در هر زاویه از اتاق قابل مشاهده است.

ویژگی ها

ال جی دارای ویژگی های متعددی است. Freeview play امکان دسترسی به بیش از ۶۰ کانال را برای شما فراهم می کند که ۱۲ تای آن ها HD هستند و قابلیت برگشت به عقب در برنامه ای که آن را ندیده اید وجود دارد. با سیستم webOS داخلی می توانید شبکه هایی مانند بی بی سی iPlayer، نتفلیکس، آمازون پرایم و یوتیوب را به صورت ۴K مشاهده کنید. علاوه بر این با استفاده از اپلیکیشن Content Store ال جی محتوای بیشتری در اختیار شما قرار می گیرد.

کیفیت صدا

ال جی از سیستم چند کاناله Ultra-Surround به منظور ارائه صدا با وضوح بالا بهره می برد. نمی توان گفت که کیفیت صدا در این بازه قیمتی بهترین است، بنابراین برای داشتن بهترین تجربه، استفاده از یک سیستم سینمای خانگی توصیه می شود (مانند تلویزیون های دیگر).

ویژگی های اضافه

با سه اسلات HDMI و دو پورت USB، می توانید دستگاه های دلخواه خودتان مانند کنسول بازی و دوربین را به تلویزیون متصل کنید.

آیا علاقه مند به خرید این مدل هستید؟ می توانید پیشنهاد های موجود برای تلویزیون هوشمند ال جی ۴۳UJ634V 4K را در اینترنت جستجو کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *