نحوه رفع اشکالات بازی دستینی ۲ کامپیوتر

نحوه رفع اشکالات بازی دستینی ۲ کامپیوتر
  • 1396/9/22
  • فرید دانشفر
  • 0

بالاخره کاربران کامپیوتر می توانند از بازی دستینی ۲ لذت ببرند. اگر هنوز در جریان نیستید، دستینی ۱ هیچ وقت برای کامپیوتر منتشر نشد و این اولین بار است که گیمرهای کامپیوتر بازی MMO تیراندازی شرکت بانجی را تجربه می کنند. به همین دلیل انتظار می رود که کاربران با مشکلاتی (مخصوصاً در هنگام عرضه) مواجه شوند.

گویا آی تی – بحث درباره خطاها و باگ های احتمالی دستینی ۲ در فروم های مختلف در جریان است و پیدا کردن راه حل می تواند به خودی خود یک مشکل باشد. اگر در هنگام اجرای دستینی ۲ با مشکل مواجه هستید، می توانید از راهنمای رفع اشکال ما استفاده کنید.

نحوه رفع اشکالات بازی دستینی ۲

شماره یک: سرعت پایین دانلود در دستینی ۲ کامپیوتر

از زمان عرضه، با شلوغ شدن سرور از کاربرانی از سراسر دنیا سرعت دانلود کاهش می یابد. با این حال اگر سرعت دانلود شما متوقف می شود (حتی در صفر کیلوبایت در ثانیه) باید کَش battle.net را پاک کنید. کلاینت خود را ریستارت کنید و دانلود به روند عادی بازمی گردد.

شماره دو: خطای بوفالو (Buffalo) دستینی ۲ کامپیوتر

اگر این خطا را مشاهده می کنید به این معنی است که اکانت شما در کامپیوتر دیگری باز است. بنابراین برای وارد شدن، از دستگاه های دیگر logout کنید و دوباره امتحان کنید. این کار می تواند مشکل شما را حل کند و دیگر خطا را نخواهید دید.

شماره سه: خطای ساکسوفون (Saxophone) دستینی ۲ کامپیوتر

اگر بخواهید بازی را از فایل .exe اجرا کنید با این خطا مواجه می شوید. به همین دلیل بازی را از battle.net اجرا کنید.

شماره چهار: هنگ کردن دستینی ۲ کامپیوتر در حالت Task Switching (دکمه Alt+Tab)

اگر از کراس فایر AMD استفاده می کنید، Alt+Tab برای شما مشکل آفرین خواهد بود و باعث گیر کردن بازی می شود. شرکت بانجی متوجه این مشکل شده است و به زودی راه حل آن را ارائه می کند.

شماره پنج: دستینی ۲ کامپیوتر اجرا نمی شود و در هنگام شروع هنگ می کند

اگر آخرین درایورها را نصب کرده اید و همچنان بازی در هنگام شروع گیر می کند، مطمئن شوید که به روزرسانی ویندوز در حالت انتظار (pending) نباشد. سیستم خود را به روزرسانی کنید، کامپیوتر را ریستارت کنید و می بینید که مشکل حل شده است.

شماره شش: خطای ترامپت (Trumpet) دستینی ۲ کامپیوتر

اگر با هر یک از خطاهای ترامپت مواجه هستید، باید منطقه (region) خود را از Battle.net تغییر دهید. این مشکل نیز توسط شرکت بانجی شناسایی شده و به زودی رفع خواهد شد.

شماره هفت: بازی دستینی ۲ کامپیوتر با کنترلر بسته نمی شود

برای خروج از بازی باید از موس استفاده کنید، چرا که کنترلر نمی تواند دستورات را اجرا کند. شاید در آینده این مشکل رفع شود، ولی در حال حاضر باید از موس برای خروج از بازی استفاده کنید.

شماره هشت: مشکل Supplemental Streaming SIMD Extension 3 (SSSE3) Processor دستینی ۲ کامپیوتر

اگر پردازنده شما از SSSE3 پشتیبانی نمی کند، نمی توانید بازی را اجرا کنید. بنابراین یا باید سخت افزار خود را تعویض کنید و یا بازی را پس بدهید. چرا که برای این مشکل تاکنون راه حلی ارائه نشده است.

شماره نه: خطای Servers not Available دستینی ۲ کامپیوتر

اگر از شبکه چندگانه استفاده می کنید، باید هر کدام را که استفاده نمی کنید غیر فعال کنید. شبکه چندگانه می تواند باعث مشکلات اتصال شود. بنابراین غیرفعال کردن شبکه هایی که استفاده نمی شوند می تواند مشکل شما را حل کند.

شماره ده: خطای Stopped Working بازی دستینی ۲ کامپیوتر

اگر در هنگام اجرا با این خطا مواجه هستید، می توانید اطمینان پیدا کنید که به روزرسانی ها در حالت انتظار نباشند (به روزرسانی ویندوز). اگر این گونه است، سیستم را به روز کنید تا این مشکل رفع شود.

شماره ۱۱: بازی دستینی ۲ پس از انتخاب کاراکتر هنگ می کند

اگر هیچ یک از روش های بالا کار نمی کند، باید برای به روزرسانی رسمی شرکت بانجی صبر کنید. امیدواریم که به زودی این مشکل رفع شود.

شماره ۱۲: مشکل بَن شدن در بازی دستینی ۲ کامپیوتر

بسیاری از کاربران درباره بن شدن بی دلیل شکایت دارند. اگر از ابزار یا نرم افزار خاصی استفاده می کنید که برای ورود کد به دستینی ۲ به کار می رود، شما بن می شوید. اگر این مورد تصادفی بوده، می توانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *