Vivo تلفن هوشمند مخصوص جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را رونمایی کرد

Vivo تلفن هوشمند مخصوص جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را رونمایی کرد
  • 1396/9/22
  • فرید دانشفر
  • 0

گویا آی تی – Vivo به عنوان یک برند مطرح تلفن همراه و به عنوان یکی از اسپانسرهای جام جهانی، از تلفن هوشمند مخصوص جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رونمایی کرد. این شرکت همچنین دستگاه های مخصوص کارکنان حاضر در جام جهانی را تولید می کند. ۳۲ تیم در این رویداد حضور دارند و مراسم قرعه کشی در روز اول دسامبر در کاخ کرملین در مسکو انجام شد.

تلفن هوشمند مخصوص جام جهانی در مراسم قرعه کشی دیده شد

مراسم قرعه کشی تمام توجه ها را به خود جلب کرد و همه منتظر دیدن عملکرد تیم ها در جام جهانی ۲۰۱۸ هستند. مانند قبل، این مراسم میزبان مهمانان ویژه ای بود. همچنین مقامات دولتی، نمایندگان فیفا و شرکای تبلیغاتی رسمی فیفا نیز حضور داشتند.

به عنوان بخشی از این رویداد تاریخی، یک مراسم مختصر برای معرفی تلفن هوشمند رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ پیش از قرعه کشی انجام شد.

ادامه تعهد Vivo برای رسیدن به مشتریان بیشتر در سراسر دنیا

شراکت با فیفا یکی از راه های Vivo برای رسیدن به مشتریان جوان در دنیا است؛ مخصوصاً آن هایی که طرفدار رویدادهای ورزشی بزرگ هستند. به عنوان بخشی از همکاری بین Vivo و فیفا، این شرکت به فعالیت های طرفداری و اقدامات دیگر برای انتقال اشتیاق و سرگرمی ورزش به طرفداران ادامه می دهد. این روند باعث می شود که Vivo بتواند در بازارهای خارجی جایگاه مناسبی برای خود دست و پا کند.

در ماه اکتبر، Vivo از برنامه خود برای گسترش فعالیت های شرکت در بازارهای جدید مانند تایوان، سنگاپور و روسیه خبر داد.

زمانی که جام جهانی ۲۰۱۸ شروع شود، کارکنان فیفا از دستگاه های مخصوص Vivo برای برگزاری هرچه بهتر بزرگترین رویداد فوتبالی دنیا استفاده خواهند کرد. شراکت با فیفا، برند خلاق، سرگرم کننده و جهانی Vivo را با تمام مشتریان در سراسر دنیا متصل می کند.

درباره Vivo

به عنوان یک برند جهانی و جوان که بر ارائه صدا و عکسبرداری بی نقص به همراه تکنولوژی تمرکز دارد، Vivo محصولات زیبا و انعطاف پذیری برای جوانان تولید می کند. Vivo تلفن های هوشمند زیبای خود را در کنار تکنولوژی روز برای مشتریان جوان و حرفه ای در سراسر دنیا عرضه می کند و با حدود ۲۰۰ میلیون کاربر به عنوان یکی از برندهای محبوب در دنیا مطرح شده است. به عنوان اسپانسر اختصاصی جام جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲، Vivo به اهمیت ترغیب جوانان به پیدا کردن نقش خود در دنیا و همچنین سبک زندگی هیجان انگیز اعتقاد دارد.

طبق آخرین گزارش Counterpoint، Vivo با سهم بازار ۷٫۱ درصد، پنجمین تولیدکننده تلفن هوشمند در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ بوده است. طبق این گزارش Vivo شاهد بالاترین رشد سالانه (۳۲ درصد) در فروش جهانی بوده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *