آموزش دنبال کردن هشتگ در اینستاگرام

آموزش دنبال کردن هشتگ در اینستاگرام
  • 1396/9/25
  • زهرا معبودی
  • 0

تا کنون دنبال کردن ها یا همان فالو کردن ها در شبکه های اجتماعی مربوط به افراد و صفحات رسمی بود. در واقع هر صفحه ای که دارای یک آی دی اختصاصی باشد در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و توییتر و نظیر آن قابل دنبال کردن است. 

گویا آی تی: اما در این مقاله قصد داریم به موضوعی بپردازیم که در دنیای وب و شبکه های اجتماعی کاملا جدید است. به یمن بروز رسانی اخیر اینستاگرام حالا شما در کنار فالو کردن افراد و صفحات می توانید هشتگ های خاصی را فالو کنید تا تاپ ترین محتوای شبکه را در رابطه با هشتگ مورد نظر مشاهده کنید. به نظر می رسد که این ویژگی موجب شود که کاربران بیش از پیش به هشتگ ها اهمیت دهند.

آموزش دنبال کردن هشتگ در اینستاگرام

برای شروع یادگیری تنظیمات یاد شده گام های زیر را دنبال کنید:

ابتدا مطمئن شوید که اینستاگرام خود را بروز رسانی کرده اید. این کار را می توانید از طریق مارکت های اپلیکیشن انجام دهید. بعد از این کار، می توانید به سادگی وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و اولین جایی که باید سر بزنید، بخش جستجو است. این بخش در واقع دومین تب از سمت چپ است که در پایین قرار دارد و در عکس زیر آن را مشخص کرده ایم:

دنبال کردن هشتگ اینستاگرام

وقتی که روی این گزینه کلیک کنید ( تپ کنید ) می توانید صفحه جستجو را مشاهده کنید. بعد از این باید روی نوار جستجو در بالا ضربه بزنید:

دنبال کردن هشتگ اینستاگرام

در این بخش می توانید هشتگ هایی که می خواهید دنبال کنید را انتخاب کنید و بنویسید و جستجو کنید. دقت کنید که در این مرحله می بایست تب Tags فعال باشد.

Tags

بعد از انجام این کار، یک صفحه پاپ آپ به شما نمایش می دهد و گفته می شود که اینستاگرام هم اکنون از یک ویژگی جدید پشتیبانی می کند:

Next

اگر این گزینه Next را مشاهده کردید کافی است که آن را کلیک کنید.

بعد از اینکه هشتگ مورد نظر خود را یافته و آن را انتخاب کردید، روی گزینه دنبال کردن یا follow ضربه بزنید:

Follow

زمانی که شما دنبال کردن هشتگ مورد نظر را آغاز کردید تاپ ترین پست های مرتبط با هشتگ نشان داده خواهد شد:

Follow

شما می توانید در بخش استوری ها شماری از استوری هایی را ببینید که به هشتگ مورد نظر تان ربط دارد:

Follow

برای اینکه ببینید چه هشتگ هایی را فالو کرده اید کافی است به صفحه اصلی خود بروید و در پیج خود گزینه Following را ضربه بزنید:

Following

زمانی که وارد این بخش می شوید، برخلاف همیشه دو تب مشاهده می کنید. یکی از تب ها مربوط به افرادی است که دنبال کرده اید و دیگری مربوط به هشتگ هاست. پس تب Hashtags را مشاهده کنید و روی آن ضربه بزنید تا لیست هشتگ ها را مشاهده کنید.

Hashtags

در این جا مطابق تصویر زیر می توانید هشتگ هایی را که فالو کرده اید را مشاهده کنید و هشتگ های مشابه را ببینید و حتی آن ها را در روزهای آتی unfollow کنید.

Hashtags

 

توجه داشته باشید که هشتگ هایی که دنبال می کنید، برای تمامی دنبال کنندگان شما قابل مشاهده است. اگر می خواهید این هشتگ ها را از دسترس عموم خارج کنید کافی است اکانت خود را پرایوت کنید تا تنها دنبال کنندگان تان بتوانند این هشتگ ها را مشاهده کنند.

در این باره تجربیات و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *