دوربین دو گانه در گوشی های جدید سونی اکسپریا

دوربین دو گانه در گوشی های جدید سونی اکسپریا
  • 1396/9/29
  • سمیه شماعی زاده
  • 0

قرار است به زودی سونی از خط تولید جدید گوشی های خود در نمایشگاه Q1 سال ۲۰۱۸ رو نمایی کند. بر اساس ویدیو های منتشر شده این گوشی ها با مدل های خود و تحت برند اکسپریا با مدل های H8216، H8266، H8276 و H8296 معرفی شده اند.

گویا آی تی – پیش از این در بسیاری از خبرگزاری ها در خصوص ارائه این گوشی ها توسط سونی در سال ۲۰۱۸ اخباری منتشر شده بود. اما در حال حاضر جزییات بیشتری از این گوشی ها و قابلیت ها و امکانات آن ها در خبر گزاری های مختلف منتشر شده است. به خصوص اطلاعات جدید در خصوص گوشی مدل H8216 در وب سایت های مختلف منتشر شده است. از آنجایی که این گوشی ها با مئل های خود معرفی می شوند و بر اساس شواهد موجود و اطلاعات منتشر شده از قابلیت ها و ویژگی های گوشی H8216 به نوعی ادامه نسل گوشی های اکسپریا XZ1 سونی است.

بر اساس آنچه که در وب سایت های معتبر منتشر شده استف گوشی های H8216 سونی دراای پردازنده قوی ۸۴۵ اسنپ دراگون هستند و در آن ها از رم ۴ گیگ به همراه ۶۴ گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا استفاده شده است.

همچنین در این گوشی های هوشمند، از صفحه نمایش ۵٫۴۸ اینچ فول اچ دی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ استفاده شده است. دوربین پشتی این گوشی ها از نوع دوربین های دو گانه است ۱۲ مگاپیکسلی است. برای دوربین جلو این گوشی ها نیز از دوربین های ۱۵ مگاپیکسلی استفاده شده است.

سیستم عامل این گوشی های اندروید ۸٫۱ اُوراو  است و باتری تعبیه شده در آن ها نیز از نوع باتری های ۳۱۳۰ میلی آمپر بر ساعت است. این گوشی های قابلیت پشتیبانی از دو سیسم کارت همزمان را دانرد و در آن ها از یو اس بی نوع C استفاده شده است که جایگزین میکرو یو اس بی ها شده است. قرار است در این گوشی ها همچنین قابلیت شارژ سریع نیز تعبیه شود و همچنین از استاندارد IP65/68 نیز در این گوشی های پشتیبانی می شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *