بررسی تخصصی آنر ۹ هوآوی

بررسی تخصصی آنر ۹ هوآوی
  • 1396/9/29
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

آنر در چند سال گذشته با هدف تولید تلفن های هوشمند مقرون به صرفه فعالیت کرده است. محصولات آنر از پرچمداران این مجموعه گرفته تا نسخه لایت یا «همان نسخه جوانان» همواره از طراحی منحصر به فرد، رنگ بندی های متنوع و همچنین قدرت و بازدهی سخت افزاری بالا برخوردار بوده اند. در حقیقت آنرها یکی از مناسب ترین گزینه ها برای افرادی هستند که با کمترین هزینه ممکن، به دنبال بهترین محصول موجود در بازار هستند. در ادامه مطلب به امکانات و ویژگی های این گوشی زیبا می پردازیم، با گویا آی تی همراه باشید.

این مسئله را می‌توان در تمام محصولات برند آنر دید. برای مثال تابستان سال گذشته شرکت هواوی از پرچمدار مقرون به صرفه خود با عنوان آنر ۸ رونمایی کرد. طراحی منحصر به فرد آنر ۸ به همراه فلاش و دوربین دوگانه و پوشش شیشه ای از جمله مواردی بود که باعث می‌شد این تلفن هوشمند پتانسیل بالایی در رقابت با پرچمداران دیگر برندها داشته باشد.

بررسی تخصصی آنر 9 هوآوی
در حقیقت هواوی در ساخت محصولات برند آنر به هیچ وجه بازدهی بالا و طراحی مناسب را فدای قیمت پایین نکرده است. همین مسئله باعث شده تا برند آنر طرفداران خاص خود را داشته باشد و حالا هواوی امسال با معرفی آنر ۹ برای بار دیگر توجه ها را به خود جلب کند.

آنر ۹ با همان زبان طراحی نسل قبلی خود تولید شده است و بدون هیچ شکی بهبودهای سخت افزار و نرم افزاری به کار رفته در آن باعث می‌شود تا تجربه کاربری با تلفن هوشمند جدید برند آنر بهتر و مناسب تر از قبل شود.

در داخل جعبه آنر ۹، علاوه بر خود این تلفن هوشمند، می‌توان آداپتور شارژ، کابل تبدیل USB-C به USB-A، ابزار مخصوص سیم کارت و یک قاب محافظ را دید.

آنر ۹ به طور کل یک قدم رو به جلو برای برند آنر به حساب می‌آید که با بهبودهای سخت افزاری و طراحی، تولید شده است. این تلفن هوشمند دارای بازدهی بسیار بالا برای کارهای روزمره است و از کیفیت دوربین و نمایشگر بسیار خوبی برخوردار است.
آنر ۹ در تست های بنچ مارک قدرت بسیار بالایی را از خود به جای گذاشته است. آنر ۹ هر چند که از پردازنده اسنپ دراگون استفاده نمی‌کند، اما توانسته با استفاده از پردازنده اختصاصی هواوی، رکوردهایی منحصر به فرد را از خود به جای بگذارد.
در مجموع می‌توان گفت که آنر ۹ تلفن هوشمندی است که با توجه به بازدهی، کیفیت و طراحی ارزش قیمت مناسب و مقرون به صرفه اش را دارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *