انتشار تصویر جدید از گلکسی s9 پلاس

انتشار تصویر جدید از گلکسی s9 پلاس
  • 1396/10/5
  • لادن عوائدی
  • 0

انتشار تصاویر مختلف از پرچم‌داران شرکت‌های بزرگ، ‌در کمتر از سه یا چهار ماه مانده به رونمایی رسمی از آن‌ها، ‌تبدیل به کاری معمول شده است. در این بین شاید سهم پرچم‌داران شرکت‌هایی مانند سامسونگ و اپل از بقیه رقبا بیشتر باشد. در همین خصوص امروز تصویری از گوشی گلکسی S9 پلاس منتشر شده که در یک قاب رنگی قرار دارد.

گویا آی تی – می‌توان گفت گلکسی S9 پلاس به نحوی برادر بزرگ‌تر گلکسی S9 بوده و برخلاف S8 پلاس که تفاوت چندانی با S8 نداشت،‌ قرار است تفاوت‌های بیشتری نسبت به برادر کوچک‌تر خود داشته باشد.

گلکسی S9‌ پلاس همانند گلکسی نوت ۸ با دوربینی دوگانه عرضه خواهد شد، ‌در حالی‌که S9 تنها یک دوربین خواهد داشت. چینش دوربین‌ها در این دستگاه به‌صورت عمودی بوده و در سمت راست آن شاهد حضور فلاش LED و سنسور سنجش ضربان قلب هستیم.

گلکسی S9 پلاستصویر
تغییر مکان حسگر اثر انگشت مطمئنا باعث خشنودی زیادی بین کاربران می‌شود؛‌ چراکه در سال قبل اعتراضات زیادی نسبت به محل تعبیه آن در اکثر گوشی‌ها که نزدیک لنز دوربین است و در صورت اشتباه قرار دادن انگشت موجب کثیفی لنز دوربین می‌شود،‌ صورت گرفته بود.

تصاویر، نمای جلوی گوشی را به خوبی نشان نمی‌دهند و نمی‌توان از آن‌ها اطلاعات زیادی به‌دست آورد، اما حفظ نسبت تصویری ۱۸.۵:۹،‌ کمتر شدن حاشیه‌های صفحه نمایش و تعبیه سنسورهای مختلف در بالای آن از جمله ویژگی‌هایی بوده که از وجود آن‌ها مطمئن هستیم.

قلب تپنده S9 پلاس آخرین سری از پردازنده‌های سری شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ خواهد بود و البته در برخی بازارها نیز از چیپ داخلی شرکت یعنی اگزینوس ۹۸۱۰ استفاده خواهد شد. گفته می‌شود رونمایی رسمی از این گوشی در شهر بارسلونا و طی نمایشگاه MWC سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *