۳ روش برای استفاده از App Switcher در آیفون X

۳ روش برای استفاده از App Switcher در آیفون X
  • 1396/10/6
  • زهرا معبودی
  • 0

وقتی برای اولین بار خبرهایی از آیفون X شنیده شد و از تصاویر آن رونمایی شد بسیاری از افراد واقعا عاشقش شدند. اما ویژگی هایی که دارد موجب شد افرادی که توانمندی خرید آن را دارند، سریع اقدام کنند و به هر روشی که شده، صاحب یک دستگاه آیفون X شوند. البته این میزان طرفداری و علاقه به این گوشی بی دلیل نیست. 

گویا آی تی: ویژگی های مختلف که موجب راحتی کار کاربر می شود، در این گوشی موج می زند. مثلا قابلیت App Switcher که امروز قصد داریم برای معرفی آن سه روش در نظر بگیریم یکی از این ویژگی هاست. بیایید این روش ها را دنبال کنیم:

iphone-x-app-switcher

روش اول: استفاده از App Switcher بر روی آیفون X

در حالت اول، انگشت خود را روی ناحیه پایین صفحه، جایی که معمولا دکمه هوم قرار می گرفت قرار دهید و بعد به سمت بالا سوایپ کنید و در میانه نمایشگر کمی مکث کنید تا اپلیکیشن ها به صورت کارت مانند درآیند. در این حالت از سمت چپ اپلیکیشن ها با معرفی یک کارت، نمایش داده می شوند که شما می توانید به سادگی بین آن ها حرکت کنید و با یک ضرفه هر کدام را که می خواهید باز کنید.

دقت کنید که این ویژگی برای اپلیکیشن هایی فعال است که باز هستند و از آن ها اخیرا استفاده کرده اید:

اپ سوئیچر آیفون ایکس

در تصویر بالا می توانید روش انجام این کار را یاد بگیرید.

روش دوم: استفاده از App Switcher با سرعت بالاتر

روش شماره ۱ برای زمانی مناسب است که شما بخواهید از اپلیکیشن هایی استفاده کنید که مدت زمان زیادی است از آن ها استفاده کرده اید و حالا می خواهید با کمک سوایپ کردن بین شمار زیادی اپ به آن دسترسی پیدا کنید.

اما روش دوم وضعیت را تغییر می دهد. اگر می خواهید بین اپلیکیشن ها به دنبال یک برنامه بگردید و کار خود را انجام دهید و دوباره به اپلیکیشن فعالی که چند لحظه پیش در حال کار کردن با آن بودید سر بزنید، این روش شماره ۲ برای تان مناسب تر است. روش کار هم به شکل زیر است:

از گوشه پایین گوشی، انگشت خود را گرفته به سمت راست و یا چپ سوایپ کنید. دقت کنید که اگر از سمت چپ به راست سوایپ کنید، می توانید اپلیکیشن هایی که قبلا مورد استفاده قرار داده اید را مشاهده کنید ( قدیمی تر ها ) و اگر از سمت راست به چپ حرکت کنید می توانید به راحتی به اپلیکیشن هایی که جدیدا آن ها را دیده اید دست پیدا کنید.

در تصویر بالا روش انجام متد شماره ۲ را می بینید.

روش سوم: یک روش سریع تر برای حرکت میان اپلیکیشن ها

به تناسب اینکه شما چگونه گوشی آیفون خود را در دست می گیرید، ممکن است روش استفاده از این متد برای تان تفاوت داشته باشد اما ما معتقدیم که این روش سریع ترین روشی است که ممکن است شما را به هدف خود یعنی سوئیچ بین اپلیکیشن ها، برساند. در دو روش قبل می بایست از یک مکان مشخص کار خود را شروع کرده و با اندکی تامل، کار خود را به پیش می بردید اما در روش سوم شما کافی است از یک گوشه، شروع کرده و با سوایپ کردن، درست مثل تصویر زیر، بین اپلیکیشن ها بچرخید.

کاربران در تجربه معتقدند که در متد شماره ۳ سریع تر می توانند بین اپلیکیشن ها سوئیچ کنند و تغییر موقعیت دهند. البته تجربه شما در این باره نیز برای ما مهم است. دیدگاه های خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید و این مطلب را بر روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *