آموزش غیرفعال کردن نمایش تبلیغات خاص در یوتیوب

آموزش غیرفعال کردن نمایش تبلیغات خاص در یوتیوب
  • 1396/10/7
  • زهرا معبودی
  • 0

آیا تا کنون به اپلیکیشن یوتیوب مراجعه کرده اید که یک فیلم و آموزش ساده را برای چند دقیقه مشاهده کنید اما متاسفانه آگهی های تبلیغاتی ابتدای فیلم ها، بارها و بارها نمایش داده شود؟

گویا آی تی: این یک الگوریتم هوشمند است که توسط گوگل مدیریت می شود که برای دور زدن آن یک شیوه هزینه دار وجود دارد اما برای اینکه بخواهید به شیوه رایگان از شر برخی از این گونه تبلیغ ها رها شوید، پیشنهاد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

فرض می کنیم که در حال مشاهده ی یک تبلیغ به همین شرح هستید. شما در کنار اطلاعات تبلیغ یک گزینه i مشاهده می کنید که من در عکس زیر آن را نشان داده ام.

Why am I seeing this ad

اگر ماوس را روی این علامت نگهدارید، عبارت Why am I seeing this ad در بالای آن نشان داده می شود و بدین معنی است که چرا من باید این تبلیغ را ببینم؟

بهترین کار این است که روی این نشانه کلیک کنید و بعد ویدیوی تبلیغاتی، متوقف خواهد شد و پیامی به شما به صورت زیر نشان خواهد داد:

زمانی که تصویر بالا را مشاهده کردید، روی عبارت Stop seeing this ad کلیک کنید. زمانی که روی این گزینه کلیک کنید، شما در هر ویدیویی این صفحه را مشاهده خودهید کرد که گزینه های متعددی به شما نمایش می دهد که به صورت زیر است:

Inappropriate

در این حالت، شما می توانید روی یکی از سه گزینه هایی که در بالا مشاهده می کنید کلیک کنید و send  را بزنید یا اینکه می توانید close را کلیک کنید. در حقیقت با زدن یکی از سه گزینه های بالا علت عدم علاقه خود را به تبلیغ نشان می دهید اما اگر گزینه close را بزنید در حقیقت می توان گفت که شما بدون اینکه علت انزجار خود را به گوگل اعلام کنید، به گوگل دستور داده اید که برای تان تبلیغ پخش نکند.

این برنامه شبیه چیزی است که در اپلیکیشن موبایل یوتیوب نیز مشاهده می شود. در حقیقت وقتی که در اپلیکیشن موبایل، شما به صورت تمام صفحه در حال مشاهده فیلم هستید روی عبارت Stop seeing this ad کلیک کنید و در نهایت روی yes نیز کلیک کنید.

البته شما می توانید حدود ۳ ثانیه یا کمی بیشتر یا کمتر صبر کنید تا تبلیغ به مرحله ای برسد که بتوانید تنها با یک دکمه آن را skip کنید اما اگر ما بخواهیم یک روز چندین فیلم را مشاهده کنیم، همین صبر کردن های سه ثانیه ای، میزان زیادی از وقت مان را خواهد گرفت.

دقت کنید که برای برخی مروگر ها افزونه هایی نیز وجود دارد که به شما به طور محدود اجازه می دهد تا تبلیغات شبکه های اجتماعی مختلف را غیر فعال کنید. در حالی که این گونه افزونه ها بیشتر روی شبکه هایی مثل فیس بوک و نظیر آن به طور ۱۰۰ درصدی عمل می کنند، ممکن است بتوانند برای شبکه های تصویری و فیلم نظیر یوتیوب نیز عمل کنند. در این باره تست کنید و نتیجه کار خود را با ما در میان بگذارید.

در این باره اگر تجربه ارزشمندی دارید حتما آن را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *