عرضه گوشی جدید هوآوی موسوم به ۷s با نام PSmart

عرضه گوشی جدید هوآوی موسوم به ۷s با نام PSmart
  • 1396/10/10
  • رقیه کُرد
  • 0

هفته گذشته شرکت هوآوی از تلفن هوشمند Enjoy 7S رونمایی کرد. چند روز پیش تصاویری از رنگ های سیاه و سفید این مدل در توئیت های وبلاگ نویس و افشاگر اطلاعات تلفن های جدید یعنی ایوان بلاس منتشر شد. آقای بلاس علاوه بر توئیت تصاویر و مشخصات اعلام کرده که تلفن هوشمند Enjoy 7S در خارج از چین با نام هوآوی PSmart شناخته خواهد شد. حال که عرضه این مدل در خارج از چین قطعی شده باید اطلاعات بیشتری درباره آن بدانیم تا مشخص شود چه بازارهایی بیشترین ”لذت“ را از هوآوی PSmart خواهند برد.

این تلفن هوشمند از یک صفحه نمایش LCD با اندازه ۵٫۶۵ اینچ و وضوح ۲۱۶۰×۱۰۸۰ بهره می برد. نسبت تصویر در این صفحه نمایش ۱۸:۹ است. در قلب دستگاه پردازنده چینی هشت هسته ای Kirin 659 جا خوش کرده است. این تلفن هوشمند در دو نگارش عرضه خواهد شد. نگارش اول مجهز به ۳ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد شد؛ این مقادیر برای نگارش دوم به ترتیب ۴ و ۶۴ گیگابایت خواهند بود.

دوربین دوگانه پشت دستگاه شامل یک نمونه ۱۳ و یک نمونه ۲ مگاپیکسلی است. در قسمت جلو هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و گفتگوهای ویدئویی در نظر گرفته شده است. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری تلفن هم ماندگاری قابل قبولی ارائه خواهد داد. خوشبختانه PSmart با اندروید ۸٫۰ عرضه خواهد شد و البته هوآوی جدیدترین نگارش رابط کاربری خود یعنی EMUI 8.0 را هم روی آن نصب کرده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *