خبرهای جدید از گوشی ۶ اینچی سونی اکسپریا XA2 Ultra

خبرهای جدید از گوشی ۶ اینچی سونی اکسپریا XA2 Ultra
  • 1396/10/10
  • فرید دانشفر
  • 0

طبق گزارش Slashleaks تلفن هوشمند سونی H4233 در واقع همان مدل اکسپریا XA2 Ultra است که در سال آینده عرضه ی شود. بنا به پست اخیر این وب سایت، این اطلاعات توسط NBTC و SIRIM، رگولاتوری های تایلند و مالزی تایید شده اند.

اکسپریا XA2 Ultra
صفحه SIRIM نشان می دهد که H4233 همان XA2 Ultra است

گویا آی تی – در ماه سپتامبر مدل H4233 در وب سایت بنچمارک GFXBench بررسی شده بود. این وب سایت فهرستی از اصلی ترین مشخصات این دستگاه منتشر کرده بود که شامل این موارد است: صفحه نمایش ۶ اینچی فول اچ دی (۱۰۸۰p)، پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۶۳۰ SoC، دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسل و دوربین جلو ۱۵ مگاپیکسل (هر دو با قابلیت فیلمبرداری ۴K)، ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت. علاوه بر این، دستگاه مذکور از اندروید ۸ اوریو استفاده می کرد.

با این که اطلاعات بالا به نظر درست می آیند، تا زمان تایید رسمی از جانب سونی هیچ چیز مشخص نیست. باید چند ماه برای جزئیات بیشتر صبر کنیم، چرا که این شرکت به احتمال زیاد نسل بعدی تلفن های خود را در کنگره موبایل ۲۰۱۸ در بارسلونا (۲۶ فوریه) عرضه خواهد کرد. به نظر می رسد که نسل بعدی تلفن های هوشمند سونی از طراحی جدید بهره می برند، بنابراین بی صبرانه برای کنگره موبایل سال آینده منتظر می مانیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *