عرضه گوشی های نوکیا ۳۳۱۰ با فناوری ۴G

عرضه گوشی های نوکیا ۳۳۱۰ با فناوری ۴G
  • 1396/10/11
  • سمیه شماعی زاده
  • 0

بر اساس اخبار منتشر شده قرار است به زودی نسخه ۴G گوشی های Nokia 3310 توسط شرکت HMD تولید شوند. از آنجایی که مدل های ۲G این گوشی ها در تمام کشورها کار نمی کردند شرکت HMD تصمیم گرفت تا نسخه ۳G این گوشی ها را نیز تولید و در اختیار کاربران قرار دهد. اما با توجه به نیاز کاربران اسن شرکت تصمیم گرفت تا بار دیگر نسخه جدید این گوشی ها را که اینبار ۴G است طراحی و تولید کند.

گویا آی تی – قرار است نسخه جدید گوشی Nokia 3310 که از۴G پشتیبانی می کند سال آینده میلادی بازار ارائه شود. این گوشی اخیرا از TENNA که همان سازمان تنظیم مقررات در چین است مجوزهای لازم را کسب کرده است. به نظر کی رسد علاقه مندان و کاربران گوشی های نوکیا برای دسترسی به این گوشی نباید مدت زمان زیادی را در انتظار باقی بمانند و این گوشی به زودی به بازار ارائه شود.

تفاوت چندانی میان نسخه جدید Nokia 3310 و نسخه های قدیمی این گوشی وجود ندارد به غیر از اینکه نسخه جدید این گوشی از ۴G پشتیبانی می کند. بر اساس اخبار منتشر شده توسط شرکت HMD طراحی و ظاهر این گوشی ها با یکدیگر مشابه است.

نسخه ۳G گوشی های Nokia 3310 که در آمریکا ارائه شده بود قیمت حدودی ۶۰ دلار داشتند. اما به نظر کی رسد قیمت گوشی های Nokia 3310 که از ۴G پشتیبانی می کنند بیشتر باشد. هر چند این گوشی همچنان از جمله گوشی های ارزان قیمت با قابلیت پشتیبانی از ۴G خواهد بود. بر اساس گمانه زنی ها این گوشی احتمالا با قیمت ۸۰ دلار به بازار ارائه خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *