نظر مثبت تحلیل‌گران نسبت به وضعیت آتی آیفون X

نظر مثبت تحلیل‌گران نسبت به وضعیت آتی آیفون X
  • 1396/10/13
  • زهرا معبودی
  • 0

طبق اظهار نظرهای یک تحلیل گر در صورتی که آیفون x مرز فروش خاصی را طی کند می توان به آینده آن امیدوار بود و وضعیت آینده و اقبال عمومی نظرها نسبت به آن به صورت صعودی حدس زد. نیکلاس باراته، تحلیل‌گر موسسه‌ی سرمایه‌گذاری هنگ کنگی CLSA می‌گوید همه‌ی همکاران او معتقدند که اگر فروش آیفون X که به مناسبت دهمین سالگرد معرفی آیفون عرضه شده بیشتر از ۳۵ میلیون باشد، این دستگاه نویدبخش خبرهای بهتری خواهد بود.گویا آی تی: این نظر زمانی اعلام شد که اپل انتظارش را از فروش آیفون X در دوره مالی دوم از ۵۰ میلیون به ۳۰ میلیون کاهش داد. به دنبال این خبر گروه سهم‌های تکنولوژی بازار بورس چین افت قابل توجهی داشت.

آیفون x

این تحلیل‌گر CLSA می‌گوید هر کسی که آیفون X می‌خواسته تا الان آن را خریده ، یعنی تقاضا به مرحله‌ی اشباع رسیده است. با این وجود، باراته و مایکل اولسن، تحلیل‌گر شرکت پایپر جفری، هر دو باور دارند که اپل می‌تواند با کاهش قیمت مدل رده بالای خود جان تازه‌ای به بازار آیفون X ببخشد.

 

اولسن که برخلاف باراته با دید مثبت به اپل نگاه می‌کند، انتظار دارد که این غول فناوری در سال جاری قیمت آیفون X را کاهش دهد و نسخه‌ی ویژه‌ای تحت عنوان آیفون X پلاس معرفی کند. این پیش‌بینی با گزارشات اخیر مبنی بر احتمال عرضه‌ی یک آیفون X ۶.۵ اینچی همخوانی دارد، طرحی که در آن یک آیفون X ارزان‌تر با صفحه‌ی LCD و آیفون X معمولی ۵.۸ اینچی با صفحه‌ی OLED هم به چشم می‌خورد.

 

مایکل اولسن، تحلیل‌گر شرکت پایپر جفری گفت: «ما انتظار داریم یک آیفون X ارزان‌تر (احتمالاً با مشخصات نسخه‌ی فعلی اما با قیمتی کمتر) معرفی شود و دور از انتظار نیست اگر در سال ۲۰۱۸ شاهد معرفی نسخه‌ی پلاسِ آیفون X باشیم. این کاهش قیمت حداکثر هزینه‌ای که کاربران آیفون حاضرند بپردازند را می‌آزماید، و می‌توانید گزینه‌ی ارزان‌تری برای آن دسته از کاربران که به دنبال فضای بیشتری روی تلفن هوشمندشان هستند فراهم کند.»

منابع: CNBC و phonearena

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *