سهولت مهاجرت به OnePlus توسط OnePlus Switch فراهم شد

سهولت مهاجرت به OnePlus توسط OnePlus Switch  فراهم شد
  • 1396/10/13
  • زهرا معبودی
  • 0

سیاست کاری OnePlus تا کنون بدین صورت بوده است که اپلیکیشن هایش را خودش طراحی کند و آن ها را به صورت مجزا برای دانلود در اختیار کاربران قرار دهد تا بتواند بهتر و سریع تر آن ها را آپدیت کند. 

گویا آی تی: از زمانی که برخی از این اپلیکیشن ها را توسط گوگل پلی، در ختیار کاربران قرار داده است، به سیاست هایش یک قاعده کلی افزوده و آن هم این است که، کاربران بتوانند دیتاهای اپلیکیشن ها را از دیوایس های متعدد به اسمارت فون های OnePlus منتقل کنند.

برنامه جدید OnePlus Switch  به کاربران کمک می کند که دیتاهای خود را برای دیوایس هایی که از اندروید ۵ پشتیبانی می کنند به راحتی در معرض انتقال قرار دهند. بدین صورت کاربران قادر خواهند بود انواع دیتاها نظیر مسیج ها، تماس ها و مخاطبین و حتی تصاویر از گوشی های قبلی به گوشی های وان پلاس منتقل کنند.

 OnePlus Switch

این قابلیت در حال حاضر قادر است، پیام ها، تماس ها و لیست تماس ها، مخاطبین، عکس ها و اپلیکیشن ها ( بدون دیتا ) را به راحتی به دیوایس های وان پلاس منتقل کند. اما این شرکت قول داده به زودی امکانی فراهم کند که کاربران بتوانند به راحتی اپلیکیشن ها را به کمک دیتاها منتقل کنند.

OnePlus Switch  امکان انتقال دیتا و مهاجرت میان دیوایس های اندرویدی را فراهم کرده است اما کاربران iOS که قصد مهاجرت به وان پلاس دارند، این امکان را ندارند که از OnePlus Switch  استفاده کنند.

البته با توجه به سیاست های گسترده ای که برای این شرکت وجود دارد به احتمال زیاد بعد از پوشش دهی کامل دیوایس های اندرویدی و پلتفرم های موجود، این امکان نیز برای IOS ای ها نیز فراهم خواهد شد.

وان پلاس با این راهکار در پی این است که کاربرانی که علاقه به این دیوایس ها را دارند را پابند اپلیکیشن ها نکند و به آن ها کمک کنند بدون وابستگی به دیوایس های مختلف برای اجرای برخی اپ ها، آن ها را به استفاده از دیوایس های خود دعوت کند.

چنین بنظر می رسد که این شرکت توانسته به خوبی نیاز بسیاری از کاربران و مشکلات آنان را درک و به راحتی در صدد رفع آن بر آید. در این باره دیدگاه ها و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

Google Play Store و AndroidCommunity

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *