افزودن قابلیت فوکوس سلفی در گوشی‌های Galaxy A5 و Galaxy A7 مدل ۲۰۱۷

افزودن قابلیت فوکوس سلفی در گوشی‌های  Galaxy A5 و Galaxy A7 مدل ۲۰۱۷
  • 1396/10/13
  • زهرا معبودی
  • 1

با اینکه آخرین روزهای سال ۲۰۱۷ خبرهای هیجان انگیزی مبنی بر تولید  گوشی Samsung Galaxy A8+ 2018 و  گوشی Samsung Galaxy A8  ۲۰۱۸ به گوش رسید اما این خبر ها، تمام آن چه که در سری A سامسونگ رخ داده بود را پوشش دهی نکرد. 

گویا آی تی: با توجه به اینکه سه روز دیگر این گوشی ها در بازار منتشر خواهند شد و نسل جدید این گوشی ها به دست علاقمندان به این سری خواهد رسید، برای کاربران قدیمی تر نیز، تحفه هایی از سمت این شرکت رسیده است.

اگر با روال کار سامسونگ آشنا باشید، قطعا می دانید که سری A این شرکت تا کنون تحت عنوان های Samsung Galaxy A5، Samsung Galaxy A7 و Samsung Galaxy A3 شناخته می شده اند. این گوشی ها هر سال مورد بررسی قرار گرفته و بروز رسانی هایی در آن ها رخ داده است. اما امسال علاوه بر تولید دو نسل دیگر، گوشی Samsung Galaxy A5 و Samsung Galaxy A7 با یک بروز رسانی قوی و چشم گیر در زمینه نرم افزار دوربین همراه بوده است. 

Samsung-Galaxy-A7-2017

اولین قابلیت بروز رسانی شده در این گوشی، که مورد توجه قرار گرفته قابلیت فوکوس سلفی است که به کاربر کمک می کند که هنگام گرفتن سلفی نیاز به این نباشد که بخواهد گوشی را لمس کند تا عکس گرفته شود.

این قابلیت در فضایی که نور خوب و بالایی وجود دارد، به خوبی کار می کند اما اگر بخواهید در فضایی با نور کم کار کنید این قابلیت کمی مساله دار خواهد شد اما به هر حال این ویژگی به عنوان یک آپشن فوق العاده در گوشی های سامسونگ سری A ارائه شده است.

علاوه بر این قابلیت، ویژگی هایی به صورت اصلاح تن رنگ و پوست نیز به این برنامه اضافه شده که به کاربر کمک می کند کنترل بهتری بر روی آن چه که از آن عکس می گیرد داشته باشد تا کیفیت به خوبی تضمین شود. این قابلیت ها را می توان با لمس آیکون جلوه های زیبایی یا افکت های زیبایی مورد دسترسی قرار داد.

در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷ گوشی های Galaxy A5 و Galaxy A7 (2017 از نظر دوربین اصلی یا عقب نیز مورد بروز رسانی هایی قرار گرفته اند که البته فقط در برخی از کشور ها در دسترس بوده اند. در این باره باید کمی منتظر ماند تا تصمیم سامسونگ مبنی بر بروز رسانی های بعدی را از رسانه های معتبر جویا شویم.

قضیه ی دوربین گوشی های هوشمند یکی از مهم ترین چیزهایی است که بسیاری از کاربران به آن توجه دارند و خرید های خود را صرفا بر پایه آن قرار می دهند.

شما هنگام خرید گوشی چقدر به دوربین اهمیت می دهید؟ در این باره دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع: GalaxyClub.nl  و SamMobile و phonearena 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام از کجا باید بدونیم که این آپدیت کی برای گوشیه ما ارائه میشه؟،گوشیه من a7 2017 ساخت چین هست ولی گوشیه داداشم a7 2017 ساخت ویتنام ،گوشیه اون هفت روز پیش دریافت کرد ولی من هنوز دریافت نکردم!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *