آموزش private کردن ( خصوصی کردن ) اکانت اینستاگرام

آموزش private کردن ( خصوصی کردن ) اکانت اینستاگرام
  • 1396/10/16
  • زهرا معبودی
  • 0

کاربران به دلایل مختلفی از اینستاگرام استفاده می کنند اما زمانی که بخواهند تصاویر شخصی خود را روی این شبکه قرار دهند، البته کمی نگران حریم خصوصی خود هستند. یکی از بهترین راه ها برای حفاظت از حریم شخصی این است که اکانت خود را خصوصی کنند. 

گویا آی تی: خصوصی کردن یا private کردن اکانت اینستاگرام به راحتی چند کلیک است. مزیت این کار این است که هر کسی که پروفایل شما را ببیند، قادر به دیدن عکس ها نخواهد بود مگر اینکه شما این اجازه را به وی داده باشید.

در ادامه روش انجام این کار را به شما یاد خواهیم داد:

ابتدا وارد اینستاگرام شوید و از پایین اولین تب را فشار دهید تا وارد پروفایل شخصی خود شوید:

Settings

بعد از اینکه وارد صفحه شخصی خود شدید، از سمت راست و بالا، آیکون تنظیمات را فشار دهید تا وارد بخش تنظیم های اینستاگرام شوید:

بعد از انجام این کار آپشن های تنظیمات نمایش داده می شود. کافی است کمی اسکرول کرده و به پایین بیایید تا به عبارت Private Account برسید.

در مقابل این گزینه یک تاگل قرار دارد که باید آن را بکشید تا روشن شود:

به طور پیش فرض به محض ایجاد یک اکانت اینستاگرام، این قابلیت خاموش است اما با کشیدن و روشن کردن آن، وضعیت به صورت عکس بالا تغییر می کند.

بعد از این نیاز به انجام هیچ گونه تنظیمات اضافی نیست. شما می توانید به راحتی این ویژگی را مورد استفاده قرار دهید. با انجام این کار تنها فالوور های تان قادر به دیدن تصاویر به صورت معمولی خواهند بود.

بعد از اینکه تنظیمات به این صورت انجام شد هر کس که بخواهد به جمع فالوور های تان افزوده شود، باید از زیر تایید شما رد شود. روش تایید فالوورها در ادامه آورده شده است:

تایید درخواست کنندگان

زمانی که فردی درخواست فالوور شدن شما داشته باشد، در تب قلب، که در حقیقت تب دوم از راست و پایین است، یک علامت مختص ادد کردن اضافه می شود. برای تایید او، باید روی این تب ضربه بزنید:

زمانی که وارد این صفحه شدید در بالای صفحه محلی مشاهده می کنید که درخواست کنندگان را در آن بخش می توانید به طور مجزا ببینید. این بخش به صورت زیر است:

روی بخش مشخص شده ضربه بزنید تا امکان سایر تنظیمات برای افراد فراهم شود:

شما می توانید نسبت به درخواست فرد مورد نظر، ۳ کار انجام دهید. اول اینکه می توانید به کمک confirm او را به لیست فالور های تان اضافه کنید. انتخاب دوم گزینه delete است. این کار موجب حذف مخاطب می شود. اما اگر می خواهید نسبت به این مخاطب در آینده نزدیک اقداماتی انجام دهید می توانید درخواست وی را نادیده بگیرید تا شرایط به همین منوال طی شود و او در لیست انتظار باقی بماند.

دقت کنید که زمانی که شما لیستی از فالور ها را دارید، و بعد اکانت خود را پرایوت می کنید، در عین حال پست های بعدی برای این گروه قابل دیدن می باشد. بنابراین دقت کنید و کلیه نکات امنیتی را رعایت کنید.

در این باره تجربیات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع: howtogeek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *