سونی در ۸ ژانویه یک گوشی جدید اکسپریا معرفی می کند

سونی در ۸ ژانویه یک گوشی جدید اکسپریا معرفی می کند
  • 1396/10/16
  • زهرا معبودی
  • 0

سونی شرکتی است که تولید اسمارت فون ها و تبلت هایش موجب شده که نام آن کماکان در میان لیست های برند های مشهور باشد. در حالی که مدتی است فعالیت جدیدی از این شرکت مشاهده نکرده ایم، هفته پیش شاهد معرفی سه گوشی جدید از این شرکت بودیم که نام آن ها به ترتیب Xperia XA2، Xperia XA2 Ultra و Xperia L2 می باشد.

 

گویا آی تی: با این حال  خبرها حاکی از این است که ممکن است که این شرکت، در ۸ ژانویه امسال، یعنی دو روز آینده، یک گوشی جدید دیگر به بازار اسمارت فون ها معرفی کند.

البته ما انتظار داشتیم که این گوشی در  MWC  ۲۰۱۸ یعنی کنگره جهانی موبایل، معرفی شود اما خبرهای دیگری گویای این است که تنها دو روز تا معرفی این گوشی باقی مانده است.

سونی طی اعلامی رسمی، اذعان داشته که در برنامه روز دوشنبه حضور جدی خواهد داشت. ظاهرا تیم موبایل سونی با تمهیداتی که چیده اند تنها به یک هدف در رویداد روز دوشنبه حاضر می شوند و آن هم فقط معرفی یک گوشی جدید است.

به نظر می رسد که سونی قصد دارد در این رویداد، به معرفی محصول جدید و سایر جزییات مربوط به گوشی های جدیدی که قرار است به تازگی وارد بازار شوند، بپردازد. به هر حال ما منتظر کنفرانس شرکت سونی در روز دوشنبه هستیم. این کنفرانس در ساعت ۵ بعد از ظهر PST / ساعت ۱ صبح GMT / ساعت ۲ صبح CET می باشد.

بیشترین چیزی که تمایل داریم در مورد آن بشنویم در مورد سخت افزار و نرم افزارهای بکار گرفته شده برای گوشی های اندرویدی اکسپریا است. به همین منوال منتظر این رویداد خواهیم بود و اطلاعات را با شما مخابره خواهیم کرد.

نظر شما در مورد محصولات جذاب سونی چیست؟ دیدگاه های خود را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید و این مطلب را برای اطلاع علاقمندان سونی روی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

منابع: XperiaBlog و phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *