زمانبندی پخش زنده کنفرانسهای مختلف در CES 2018

زمانبندی پخش زنده کنفرانسهای مختلف در CES 2018
  • 1396/10/18
  • لادن عوائدی
  • 0

موعد نمایشگاه CES بار دیگر از راه رسید و علاقه مندان به فناوری می توانند آخرین دستاوردهای فناوری جهان را در لاس وگاس در CES 2018 تماشا کنند؛ در ادامه به جدول زمانی پخش مستقیم CES 2018 برای کنفرانس شرکتهای مختلف فناوری می پردازیم با گویا آی تی همراه باشید.

 

 

 

 

جدول زمانی پخش مستقیم CES 2018 

 

CES 2018 امروز ۸ ژانویه با کنفرانس رونی، LG، سامسونگ شروع شد و این شرکتها به معرفی محصولات جدید خود که آماده عرضه در سال ۲۰۱۸ هستند پرداختند.

 

زمان شروع کنفرانس NVIDIA

 

کنفرانس انویدیا از ساعت ۷:۳۰ صبح ۱۸ دی شروع شد و علاقه مندان به محصولات این کمپانی می توانند از این لینک به تماشای زنده محصولات جدید انویدیا که بیشتر در حوزه گرافیک می باشد، بنشینند.

گفته می شود انویدیا در ces 2018 با تمرکز بر هوش مصنوعی در ماشین ها شرکت کرده است.

 

زمان شروع کنفرانس LG

 

کنفرانس بعدی ces 2018 مربوط به شرکت ال جی است که از ساعت ۷:۳۰ عصر به وقت تهران آغاز خواهد شد؛ قرار است سخنران ال جی ۴۵ دقیقه از وقتش را به معرفی گوشی LG V30 اختصاص دهد.
ال جی در این رویداد از سیستم های هوش مصنوعی جدید خود موسوم به thinQ و لپتاپ های جدید gram و البته تلویزیون ۸۸ اینچی با کیفیت ۸k Oled رونمایی خواهد کرد؛ همچنین علاقه مندان به ربات ها شاهد سه ربات خانگی جدید ال جی در این رویداد خواهند بود.

 

زمان شروع کنفرانس Panasonic

 

کنفرانس بعدی در روز ۸ ژانویه مربوط به پاناسونیک است که از ساعت ۹:۳۰ شب به وقت تهران آغاز می شود و بیشتر حول معرفی ماشین مفهومی جدید این کمپانی خواهد بود. نام این ماشین که کابین فضایی خودکار است امکانات زیادی دارد. پاناسونیک در سالهای اخیرف سرمایه گذاری زیادی بر روی طراحی و ساخت ماشین های تامم اتوماتیک کرده است.

 

زمان شروع کنفرانس Samsung

 

کنفرانس بعدی مربوط به سامسونگ است که از ساعت ۱:۳۰ بامداد دوشنبه ۱۹ دی آغاز می شود و حول سه محصول جدید سامسونگ یعنی مانیتورهای QLED تاندربولت با ۳ انحنا، سیستم صوتی دیواری و پروژه C-Lap خواهد بود.

 

زمان شروع کنفرانس Sony

 

کنفرانس بعدی مربوط به سونی است که از ساعت ۴:۳۰ بامداد دوشنبه ۱۹ دی آغاز می شود و علاقه مندان به این کمپانی می توانند پوشش زنده این مراسم را از این لینک تماشا کنند. انتظار می رود در کنفرانس سونی شاهد معرفی گوشی های جدید این شرکت به همراه پروژکتورهای کوتاه برد و اولین تلویزیون ۴k OLED این شرکت باشیم.

 

زمان شروع کنفرانس Huawei

 

کنفرانس بعدی در ساعت ۵:۳۰ عصر دوشنبه ۱۹ دی برای شرکت چینی هواوی آغاز می شود. به نظر می رسد جذاب ترین بخش فناوری در این قسمت قرار دارد چرا که مسئولین هوآوی از یک سورپرایز جهانی در عرصه فناوری پخش کننده ها نام برده اند که هنوز اطلاعات زیادی از آن در دست نیست.

 

 

 

کانالها و شبکه های پخش مستقیم CES 2018

با کلیک بر روی این لینک می توانید پوشش زنده هر کنفرانس را به طور زنده تماشا کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *