چطور اخبار سونی در CES 2018 را دنبال کنیم؟

چطور اخبار سونی در CES 2018 را دنبال کنیم؟
  • 1396/10/18
  • رقیه کُرد
  • 0

 

کمتر از ۲۴ ساعت با کنفرانس خبری CES 2018 سونی فاصله داریم و این غول ژاپنی به دنبال راهی برای حصول اطمینان از انتشار سریع اخبار محصولات و دسترسی ساده و فوری مشتریان به اطلاع رسانی های مذکور است. هم اکنون در فروشگاه پلی استور گوگل امکان دسترسی و نصب اپلیکیشن اطلاع رسانی این شرکت که جدیدترین اطلاعات درباره حضور سونی در رویدادهای مختلف سال را منتشر می کند، فراهم شده است.

گویا آی تی – سونی قول داده جدای از خبرهای ویژه CES، جدیدترین اخبار محصولات در نمایشگاه های SXSW و IFA را هم در این اپلیکیشن منتشر کند. هنوز خبری از پوشش رویدادهای نمایشگاه کنگره جهانی موبایل (MWC) نیست اما به نظر می رسد عدم نام نبردن از MWC اشتباهی سهوی باشد زیرا جدی ترین حضور سونی در دنیای ابزارهای سیار، هر ساله در این نمایشگاه شهر بارسلونا رقم می خورد.

ضمنا در اپلیکیشن Sony Events قول دسترسی انحصاری به ویدئوهای پشت صحنه ای ۳۶۰ درجه هم داده شده و به این ترتیب کسانی که امکان شرکت در نمایشگاه های مختلف را ندارند با استفاده از امکانات تور مجازی این اپلیکیشن می توانند از غرفه سونی بازدید نمایند.

اپلیکیشن Sony Events برای آن دسته از کسانی که در نمایشگاه های CES یا MWC حضور فیزیکی دارند هم نقشه ای از غرفه سونی ارائه می کند که با استفاده از آن بازدیدکنندگان در زمان آغاز برنامه ها، قادر به پیدا کردن محل رونمایی محصولات خواهند بود. اگر مایل به دریافت جدیدترین اخبار محصولات سونی در کوتاه ترین زمان ممکن هستید حتما این اپلیکیشن را از اینجا نصب نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *