اطلاعات iPhone SE 2 به بیرون درز کرد: بدنه شیشه‌ای + امکان شارژ وایرلس

اطلاعات iPhone SE 2 به بیرون درز کرد: بدنه شیشه‌ای + امکان شارژ وایرلس
  • 1396/10/19
  • زهرا معبودی
  • 0

طبق آخرین گزارش هایی که اخیرا برای محصولات جدید آیفون شنیده ایم، امروز به این موضوع رسیدیم که  Apple iPhone SE 2 قرار است با دو ویژگی جذاب ارائه شود. 

گویا آی تی: در باره این گوشی گفته شده که دارای بدنه پشتی شیشه ای است، و به کاربران اجازه می دهد به طور دلخواه، از امکان شارژ وایرلس در آن استفاده کنند. به بیان این خبر، به این نتیجه می رسیم که، این گوشی نیز قرار است به جمع گوشی های اخیر سال ۲۰۱۷ اپل بپیوندد که دارای قیمت مناسب، بدنه پشتی شیشه ای و شارژ وایرلس هستند.

طبق اسنادی که در چین، رونمایی شده است، فردی اطلاعاتی را به بیرون درز کرده که ادعا دارد بیانگر اطلاعات این گوشی جدید اپل است. در این اطلاع رسانی گفته شده که این گوشی از بدنه پشتی شیشه ای بهره مند است. از ان جا که امکان شارژ وایرلس و بی سیم با گوشی هایی که بدنه پشتی فلزی دارند، تداخل دارد، بنابراین شیشه ای بودن این گوشی تضمینی است.

iPhone SE 2

البته باید بدانید که شرکت اپل هنوز به طور رسمی از این گوشی اسمی نبرده است و باید منتظر واکنش های این شرکت باشیم.

از دیگر شایعاتی که در مورد این گوشی بیان شده می توان به نمایشگر ۴ تا ۴٫۲ اینچی اشاره کرد که از A10 Fusion SoC نیرو گرفته است. این تکنولوژی نام آشنای افرادی است که آیفون ۷ دارند.

برای این گوشی دو حافظه ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. از طرفی باتری این گوشی، ۱۷۰۰ میلی آمپر بر ساعت ظرفیت دارد. نکته دیگر که برای بسیاری اهمیت دارد، حافظه رم دستگاه است که به میزان ۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است. این گوشی همچون سایر گوشی های روز دنیا، از دو دوربین اصلی و سلفی گیر بهره مند است که به ترتیب با کیفیت ۱۲ و ۵ مگاپیکسل معرفی شده اند.

iPhone SE 2

همچنین به عنوان ویژگی نهایی می توان گفت که قرار است این گوشی با سیستم عامل iOS 11.x  روانه باز شود. البته فراموش نکنید که این گوشی خوش قیمت در میان گوشی های اپلی تنها ۴۰۰ دلار قیمت گذاری شده است.

در این باره دیگاه ها و آن اطلاعاتی که تا کنون به دست آورده اید را در بخش نظرات بنویسید و این مطلب را برای علاقمندان به اپل روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *