معرفی AppFlash اپ ناخوانده ای که مهمان بروز رسانی جدید LG V20 شده است

معرفی AppFlash اپ ناخوانده ای که مهمان بروز رسانی جدید LG V20 شده است
  • 1396/10/19
  • زهرا معبودی
  • 0

ورایزون، قرار است یک بروز رسانی جدید را برای گوشی  LG V20 تحویل دهد اما با توجه به اینکه این موضوع برای ما اهمیت دارد به دنبال این بودیم که تغییرات نهایی روی این گوشی ال جی مشمول چه چیزهایی بوده است. 

گویا آی تی: آن چه که ما از این بروز رسانی متوجه شدیم این بود که این شرکت، طی اقدامی، چیزی را به این گوشی افزوده که در حقیقت نیازها و خواسته های جمعیت زیادی را نشان نمی دهد. این قطعه نا خواسته که شاید بعد از مدتی کاربران را خسته کند AppFlash نام دارد.

ورایزون در این باره می گوید:

AppFlash در حقیقت اپلیکیشنی است که برای کشف و استفاده از اپلیکیشن های موبایل مورد استفاده قرار می گیرد. از جهتی این برنامه به دارندگان گوشی ال جی وی ۲۰ کمک می کند تا رستوران ها، فیلم ها، بازی ها و موسیقی را بهتر پیدا کنند.

شاید نقطه قوت این اپلیکیشن، این باشد که به کاربر اجازه می دهد قبل از نصب کردن هر اپلیکیشن، به کمک این برنامه آن نرم افزار را تست کند و در صورتی که نیاز کاربر را برآورده کند، آن را نصب کند. در این حالت حتی دانلود نرم افزار نیز ضروری نیست. بنظر من که این امکان جدید و قابل توجهی است.

LG V20

اما در مورد AppFlash  باید بدانید که به محض نصب شدن، روی صفحه اصلی قرار می گیرد و نظارت تام بر عملکرد شما روی گوشی دارد. البته این نظارت محدود به نصب اپلیکیشن هاست چرا که AppFlash  هدفش این است که به شما بهترین ابزارها را معرفی کند و لازمه این هدف، این است که نظارت به خوبی صورت بگیرد.

نکته مهم دیگر این است که شما می توانید AppFlash  را محدود کنید و از طریق تنظیمات کاری کنید که این اپلیکیشن دست از نظارت بردارد و مثل یک اپلیکیشن خوب سر جای خود بنشیند!

LG V20

کاربرانی که قصد این بروز رسانی را دارند، می توانند این بسته بروز رسانی را به اندازه ۹۳۰ مگابایت دریافت کنند. علاوه بر این، این بروز رسانی دارای patch امنیتی دسامبر نیز می باشد و به کاربر اجازه می دهد تا هنگام برقراری تماس ویدیویی از طریق lte این نماد را بر روی گوشی خود مشاهده کند.

در این باره دیدگاه ها و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *