مشاهده همه دستورات و فرمان های تعاملی دستیار صوتی گوگل در این وب سایت

مشاهده همه دستورات و فرمان های تعاملی دستیار صوتی گوگل در این وب سایت
  • 1396/10/21
  • رقیه کُرد
  • 0

گوگل سرمایه گذاری بسیار گسترده ای رو دستیار صوتی خود یعنی Google Assistant کرده و تمام تلاش خود برای رواج هر چه بیشتر این قابلیت هوشمند را به کار گرفته است. در حال حاضر تقریبا همه ابزارهای اندرویدی مجهز به این دستیار صوتی هستند، اسپیکرهای هوشمند جدید با آن سازگار بوده و به زودی شاهد پشتیبانی خودروها هم از آن خواهیم بود. ضمنا نمایندگان گوگل در رویدادهای مهم شرکت های حاضر در نمایشگاه CES 2018 حضور پیدا کرده و به معرفی قابلیت های کلیدی این دستیار می پردازند.

آن طور که پیداست گوگل همه قوای خود را بسیج کرده تا شاهد رواج گسترده دستیار صوتی اش در همه جا باشد.

با وجود توانمندی های بالقوه این محصول گوگل، اکثر کاربران معمولی اندروید با قابلیت های کاربردی این دستیار صوتی آشنا نیستند. اگر چه این ابزار با راهنمایی کاربر سعی می کند وی را با ویژگی های مختلف خود آشنا کند اما این کار کافی نبوده و هنوز توجه کاربران آن طور که باید و شاید جلب نشده است. به همین خاطر شرکت گوگل اقدام به برپایی یک وب سایت اختصاصی کرده و تمام ویژگی ها و قابلیت های دستیار صوتی خود را به بهترین و ساده ترین شکل ممکن گروه بندی کرده است.-

این دسته بندی ها بسیار جامع بوده و گنجینه ای از تمام دستورات صوتی که این ابزار قادر به دریافت و پردازش آنهاست محسوب می شوند. مطالب این وب سایت آن چنان جامع و گسترده است که حتی کاربران حرفه ای هم احتمالا چیزهای دندان گیری در آن پیدا خواهند کرد. ۹۵ درصد از کاربران برای نشان دادن قابلیت این ابزار گوگل صرفا از دستور صوتی نمایش وضعیت آب و هوا استفاده می کنند، در حالی که دستیار صوتی گوگل قابلیت هایی فراتر از این مورد ساده دارد؛ از فرمان هایی برای تنظیم ساعت و کنترل ابزارهای هوشمند منزل گرفته تا پیدا کردن رستوران ها و اطلاع رسانی از ارزش فعلی ارزهای مجازی و … کافی است اینجا کلیک کرده و دسته بندهای مختلف را مشاهده کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *