لانچر Action Launcher با برخی ویژگی های اندروید ۸٫۱ بروز رسانی شد

لانچر Action Launcher با برخی ویژگی های اندروید ۸٫۱ بروز رسانی شد
  • 1396/10/25
  • زهرا معبودی
  • 0

بسیاری از کاربران اندرویدی برای اینکه بتوانند رابط کاربری گوشی خود را شخصی سازی کنند از لانچر ها استفاده می کنند. در حال حاضر ۳ لانچر معروف در گوگل پلی وجود دارد که شمار بیشترین دانلود ها را دارد. یکی از این سه  Action Launcher نام دارد. این لانچر دارای خصیصه جالبی است و آن هم اینکه بسیاری از اوقات، با بروز رسانی های ویژه کاربران خود را سورپرایز می کند. 

گویا آی تی: به محض اینکه اندروید ۸٫۱ روانه بازار شد و به دست برخی از صاحبان گوشی های اندرویدی رسید ( و تا پایان ماه به بقیه کاندید ها نیز خواهد رسید )، این لانچر دست به کار شده و با یک سری ویژگی های جذاب مثل قابلیت بزرگ نمایی انطباقی و برخی ویژگی های اندروید ۸٫۱ بروز رسانی شده است. این بدین معنی است که اگر همین حالا از این لانچر استفاده کنید کمی محیط اندروید خود را به اندروید ۸٫۱ شبیه خواهید کرد.

Action-Launcher-v33

آخرین نسخه ای که از Action Launcher  هم اکنون در گوگل پلی قرار دارد، نسخه ۳۳ ام است که با ویژگی زوم انطباقی که قابلیتی جدید است، عجین شده است. این قابلیت کمک می کند که هنگامی که روی اپلیکیشن سوایپ می کنید،  آیکون اپلیکیشن، به صورت پس زمینه در تمام مساحت نمایشگر توسعه پیدا کند. پیش نیاز کارکردن این ویژگی فوق العاده وجود آیکون های انطباقی است.

همانطور که گفته شد این لانچر دارای برخی مشخصه های اندروید ۸٫۱ است که از جمله آن ها می توان به قابلیت bounce انیمیشنی برای دراور تمام برنامه ها اشاره داشت. کاربران می توانند با خرید بسته های مخصوص بروز رسانی ۳۳، سه والپیپر جدید را نیز دریافت کنند. این بروز رسانی با قیمت های ۶ و ۱۲ دلار ارائه می شود و توسط  Action Launcher پشتیبانی می شود.

Action-Launcher-v33

ویژگی جدید Action Launcher این است که به شما اجازه می دهد که از طریق home screen بتوانید برخی آیتم ها را دیلیت کنید. البته در این لانچر و در نسخه ۳۳ آن برخی ویژگی های دیگر نظیر Accessibility APIs مجددا فعال شده است و مطمئنیم که برخی ویژگی ها نیز مورد بررسی و بهینه سازی قرار گرفته و در دسترس کاربران قرار گرفته است.

در صورتی که از این لانچر استفاده می کنید، تجربه خود را از نسخه بروز رسانی شده آن برای ما در انتهای این مقاله در بخش نظرات بنویسید و این مطلب را جهت اطلاع کاربران در فیس بوک و توییتر نشر دهید.

منبع ۱: Action Launcher | منبع ۲: phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *