در ماه فوریه منتظر گوشی Xperia XZ Pro با نمایشگر ۴K باشید

در ماه فوریه منتظر گوشی Xperia XZ Pro با نمایشگر ۴K باشید
  • 1396/10/27
  • زهرا معبودی
  • 1

شرکت سونی در برنامه ای که در CES  تدارک دیده بود ۳ گوشی مهم و هوشمند خود را معرفی کرد اما معرفی برترین دستگاه خود که به گونه ای به طور ویژه روی آن حساب باز کرده است را به ماه بعد موکول کرد و در این نمایشگاه خبری در مورد آن نشر نداد. 

گویا آی تی: Xperia XZ Pro گل سر سبد گوشی های سونی است و می توان گفت از برترین گوشی های دنیا به شمار می آید. با این حساب انتظار می رود که قیمت این گوشی در میان تمام اسمارت فون های سونی، بیشترین باشد.

گوشی Xperia XZ Pro سونی کمی زودتر از نمایشگاه MWC معرفی خواهد شد اما قرار است در این نمایشگاه که در فوریه و مارس برگزار می شود، نمایش داده شود.

طبق اسناد بدست آمده برای این گوشی، می توان به ویژگی های زیر برای آن اشاره کرد:

۱- بهره مندی از نمایشگر OLED

۲ – دارای نمایشگر ۵٫۷ اینچی

۳- دارای نمایشگر با رزولوشن ۴K

۴- تجهیز شده با پردازنده  Snapdragon 845 processor

۵- دارای حافظه رم ۶ گیگابایتی

۶- دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی

 Xperia XZ Pro

این گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه عقب است که کیفیت آن ها ۱۸ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی است. از سویی این گوشی هوشمند دارای دوربین سلفی گیر ۱۳ مگاپیکسلی است. این گوشی دارای گواهی IP68 است و از یک باتری با ظرفیت ۳,۴۲۰ mAh  بهره مند است. در نهایت خوب است بدانید که این گوشی قرار است با سیستم عامل Android 8.0 Oreo عرضه شود.

چیزی که سونی در مورد این در نظر گرفته قابلیت پشتیبانی از سیم کارت های متفاوت است. به این صورت شما می توانید این گوشی را به صورت تک سیم کارته و دو سیم کارته به طور مجزا مشاهده و خریداری نمایید.

همانطور که می دانید، سونی محصولات خود را با کیفیت طراحی می کند و سرمایه گذاری عجیبی روی دوربین ها دارد اما به نظر می رسد این گوشی همه چیز تمام، فرصتی ایجاد کرده که سونی بر روی نمایشگر گوشی ها نیز کار کند و در این وادی نیز گل های سر سبد خود را روانه بازار کند

در باره گوشی های سونی چه نظری دارید؟ دیدگاه و تجربیات خود را در این باره با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *