چگونه تم تاریک آیفون را فعال کنیم؟

چگونه تم تاریک آیفون را فعال کنیم؟
  • 1396/10/27
  • زهرا معبودی
  • 0

یکی از مشکلات iOS عدم وجود یک تم تاریک واقعی است. هرچند اپل روشی برای مقابله با این مشکل مطرح کرده، ولی توسعه‌دهندگان شخص ثالث خودشان دست به کار شده‌اند و تم‌های تاریک را به اپلیکیشن‌های خود آورده‌اند. بعد از توئیتر و ردیت این بار ظاهراً نوبت به یوتیوب رسیده تا چنین قابلیتی را به امکانات اپلیکیشنش اضافه کند.

گویا آی تی: با این همه، از آن جایی که حالت تاریک به عنوان یک آپدیت سمت سرور ارائه می‌شود، عرضه‌ی آن برای کاربران با سرعت کندی انجام می‌گردد. اگر هنوز برای یوتیوب چنین گزینه‌ای نمی‌بینید، و نسخه‌ی اپ شما ۱۳٫۰۱٫۴ است، بدانید که تنها نیستید. به زودی این امکان برای همه‌ی کاربران فعال می‌شود. در همین حال، همچنان می‌توانید از حالت نیمه-تاریک خود iOS 11 استفاده کنید. تا زمانی که یوتیوب و سایر اپلیکیشن‌ها چنین قابلیتی را در دسترس عموم قرار دهند، راهکار خود iOS می‌تواند تا حد قابل قبولی رضایت شما را جلب کند.

تم تاریک آیفون

بعد از این که اپلیکیشن یوتیوب را آپدیت کردید، فعال‌سازی تم تاریک کار زیادی نمی‌برد. کافی است از گوشه‌ی بالا-راست صفحه آیکن اکانت را لمس کنید، سپس گزینه‌ی Settings را انتخاب نمایید. اگر گزینه‌ی مربوط به تغییر حالت اپ به حالت تاریک را دارید، می‌توانید آن را به عنوان اولین گزینه از زیر بخش YouTube ببینید.

 

تم تاریک آیفون

 

به یاد داشته باشید: اگر از Dark Mode داخلی خود اپل استفاده می‌کنید، با فعال کردن حالت تاریک YouTube، اپ شما سفید می‌شود. پس اگر می‌خواهید از قابلیت خود اپلیکیشن استفاده کنید، ابتدا باید حالت تاریک iOS را غیرفعال کنید.

 

اگر می‌خواهید پیش از بقیه به ویژگی‌های جدید اپ یوتیوب دسترسی داشته باشید و آن‌ها را تست کنید، در پروژه‌ی یوتیوب در نسخه‌ی بتای iOS ثبت نام نمایید. البته تضمینی وجود ندارد که حتماً بتوانید وارد این پروژه شوید، چون ممکن است ظرفیت برنامه‌ی بتا تکمیل شده باشد، اما می‌توانید در لیست انتظار قرار بگیرید.

 

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *