کدام یک بین اپلی ها محبوب تر است؟ iOS 11 یا iOS 10 ؟

کدام یک بین اپلی ها محبوب تر است؟ iOS 11 یا iOS 10 ؟
  • 1396/10/30
  • زهرا معبودی
  • 0

گوگل ماهانه اطلاعاتی از بروز رسانی های خود را اعلام می کند اما اپل ملزم به این کار نیست و به طور ناگهانی هر چند مدت یک بار یک سری اطلاعات بروز می دهد. 

گویا آی تی: چیزی که امروز اپل اقدام به اعلام آن نمود، میزان پذیرش iOS 11 و سایر سیستم عامل های این شرکت بوده است. iOS در سر تا سر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد اما اقبال آن به اندازه اندروید گوگل نیست. آمار اپل نیز در این باره جالب است.

پیش از اینکه این مطلب را بخوانید آیا می دانید iOS 11 محبوب تر است یا iOS 10 ؟

در گزارشی که در مورد توزیع سیستم عامل های اندروید ارائه دادیم، با توجه به اینکه یک سال از نشر اندروید ۷ می گذرد و اندروید ۸ نیز دو بار به روز رسانی شده است، در عین حال، هنوز نسخه محبوب اندروید ۶ است که روی ۲۶ درصد از گوشی های اندوید نصب است! اما برای iOS وضعیت فرق دارد.

IOS 11

طبق بیانیه این شرکت، هم اکنون حدود ۶۵ درصد از دارندگان آیفون و آی پد از iOS 11 استفاده می کنند و کمتر از ۳۰ درصد نیز از iOS 10 بهره مند هستند. این رقم دقیقا ۲۸ درصد است. از طرفی تنها ۷ درصد از دستگاه های اپلی از سایر پلتفرم ها استفاده می کنند.

این آماری است که روز ۱۸ ژانویه، توسط اپل ارائه شده و مطمئنا این رقم رشد خواهد کرد چرا که علاقمندان به این برند معمولا در حال تغییر گوشی های خود و تجربه دیوایس های جدید هستند.

در سال گذشته دقیقا در همین ایام، اپل اعلام کرد که حدود ۷۶ درصد از کاربرانش از ios 10 استفاده می کنند. این رقم برای نسخه جدید حدود ۱۰ درصد کاهش داشته است.

IOS

شاید این می تواند برای هم گوگل و هم ios به این معنی باشد که واقعا قادر نیستند چیز جدیدی و قابلیت بهتری را به این پلتفرم بیفزایند و نظر کاربران را بدان جلب کنند.

در این باره دیدگاه شما چیست؟ برای ما بنویسید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی فیس بوک و توییتر نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *