آموزش جدا کردن حساب کاربری اینستاگرم از فیس بوک

آموزش جدا کردن حساب کاربری اینستاگرم از فیس بوک
  • 1396/11/1
  • زهرا معبودی
  • 2

تصور کنید که شما قصد دارید تمام محتویاتی که روی اینستاگرام نشر می دهید، بر روی فیس بوک نیز به اشتراک بگذارید. در حالت ساده باید به محض انتشار پست بر روی اینستاگرام وارد اپلیکیشن فیس بوک شوید و آنچه که در اینستاگرام نشر داده اید در این شبکه نیز منتشر کنید. 

گویا آی تی: اگر بخواهید این دو اکانت خود در دو شبکه اجتماعی را به طور موازی و همزمان به پیش ببرید اینستاگرام به شما این امکان را داده که بتوانید به کمک آن به اکانت فیس بوک متصل شوید. وصل شدن به اکانت فیس بوک مزایای زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به این اشاره کرد که برای نشر محتوای تکراری روی فیس بوک نیاز به دوباره کاری ندارید و کافی است یک بار در اینستاگرام نشر دهید و بعد در فیس بوک به طور اتوماتیک نشر شود.

از طرفی این امکان به شما اجازه می دهد که دوستان خود در فیس بوک را به طور اتوماتیک در اینستاگرام ( در صورتی که دارای اینستاگرام باشند ) پیدا کنید و آن ها را به لیست فالووینگ هایتان بیفزایید.

disconnect-instagram-account-facebook

اما بعد از مدتی شاید بخواهید این دو حساب را از هم جدا کنید! برای این موضوع این آموزش را تا انتها دنبال کنید.

ابتدا وارد اکانت اینستاگرام خود از طریق موبایل شوید.

در سمت راست و بالا، آپشن ها و تنظیمات را تپ کنید و در قسمت تنظیمات به مسیر Linked Accounts  > Facebook بروید.

در این بخش، بر روی گزینه Unlink Account کلیک کنید.

در این بخش یک سوال تاکیدی مهم پرسیده می شود که آیا واقعا می خواهید این دسترسی را قطع کنید و شما باید گزینه Yes, I’m Sure. را انتخاب کنید! این یعنی بله مطمئن هستم..

بدین صورت دسترسی شما به اکانت فیس بوک قطع می شود.

در صورتی که به اکانت بیزینسی اینستاگرام متصل هستید، باید ابتدا به اکانت شخصی خود برگردید. بدین صورت در قسمت  Options  ها در بخش  Business Settings باید بر روی گزینه Switch Back to Personal Account کلیک کنید. بقیه تنظیمات را مطابق آنچه در بالا گفتیم می توانید انجام دهید.

بعد از این تغییرات، هیچ کدام از پست های شما روی فیس بوک ارسال نمی شوند و هیچ کدام از دوستان تان در فیس بوک پست های نشر شده شما را نمی توانند دنبال کنند.

آموزش حذف پست های اینستاگرام از فیس بوک

بعد از اینکه تصمیم گرفتید که اکانت خود را جدا کنید، می توانید به راحتی پست های اینستاگرامی که بر روی فیس بوک نشر شده را پاک کنید. بدین منظور باید فیس بوک را در مرورگر دسکتاپ باز کنید.

به مسیر Settings > Apps بروید. در اینجا باید اینستاگرام را مشاهده کنید. در غیر اینصورت روی گزینه See More کلیک کنید.

بر روی آیکون  Instagram  کلیک کنید.

در قسمتی که برای شما باز می شود، مطابق آنچه در زیر مشاهده می کنید، لازم است که به انتهای صفحه بروید و گزینه Remove App را انتخاب کنید.

disconnect-instagram-account-facebook

در این حالت یک پنجره پاپ آپ باز می شود و شما لازم است که گزینه  Remove را بزنید. با انجام این کار تمامی پست هایی که از این شبکه به فیس بوک ارسال کرده اید پاک می شوند.

disconnect-instagram-account-facebook

بهتر است بعد از اینکه اکانت فیس بوک را از اینستاگرام جدا کردید، به طور تستی، یک پست در اینستاگرام ارسال کنید و وضعیت را در فیس بوک چک کنید که همه چیز به طور احسن انجام شود چرا که همیشه امکان بروز مشکلات وجود دارد.

در این باره تجربیات و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی فیس بوک نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام خوبین. شرمنده من تمام مراحل رو تانمایش حساب فیسبوک رفتم روش زدم ولی گزینه unlink نمیاره.من چیکارکنم.دییونه شدم

  2. سلام من گوشی سامسنوگ دارم اصلا این چیزها رو که میگید گوشی من نداره مشکل من اینه که چطوری فیسبوک رواز اینستاگرام قطع کنیم لطفا اموزش گوشی گلکسی سامسنوگ روبذارید اصلا تنظیمات گوشی های سامسنوگ باهم فرق دارن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *