استوری «تایپ» به اینستاگرام افزوده می شود

استوری «تایپ» به اینستاگرام افزوده می شود
  • 1396/11/1
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

زمان نسبتاً زیادی از معرفی امکان استوری در اینستاگرام می گذرد. در طی این مدت این اپلیکیشن به مرور امکانات و ابزارهای جدیدی را برای استفاده ی بهتر از آن در اختیار کاربران قرار داده است. یکی از آخرین قابلیت هایی که قرار است به استوری اینستاگرام افزوده شود Type نام دارد.

گویا آی تی – در حال حاضر استوری ها عموماً شامل تصاویر و یا ویدئوها هستند. این امر باعث می شود تا در صورتی که کاربری قصد قرار دادن یک متن را به عنوان استوری داشته باشد، با محدودیت مواجه گردد. از همین رو اینستاگرام در حال آزمایش ابزار جدیدی در قسمت استوری است که با استفاده از آن می توان متن های جذاب را با فونت های دلخواه به عنوان استوری در این اپلیکیشن بارگزاری نمود.
این قابلیت اینستاگرام در مرحله ی آزمایش و بررسی قرار دارد و فعلا هیچگونه اطلاعیه ی رسمی ای در مورد آن به انتشار نرسیده است. هنوز مشخص نیست که دوره ی آزمایشی این قابلیت کی به اتمام می رسد. البته هنوز این امکان وجود دارد که اینستاگرام از افزودن این ابزار به استوری صرف نظر کند. به هر صورت باید منتظر شد و دید که این قابلیت سرانجام در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت یا خیر و در صورت افزوده شدنش کیفیت آن به چه صورت خواهد بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *